Beantwoord

tv gids via pickx op laptop - opname knop is weg


Reputatie 3
Badge +1

Sinds enkele dagen kan ik geen opnames meer instellen op de tv gids via Pickx op de laptop. 

Iets aanklikken via de 3 puntjes geeft enkel de optie “toon meer”.
Als je het item opent (via toon meer of door onmiddellijk op het item te klikken) krijg je enkel de uitleg, maar geen opname knoppen meer. 

Via pickx op gsm lukt het wel nog om opnames in te stellen. Het is wel niet zo handig als via laptop, waar je een beter overzicht hebt, en vlugger je opnames van de komende week kan plannen. 

icon

Beste antwoord door HadewychT 30 June 2021, 13:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

inderdaad je bent niet alleen ….

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel voor de melding. Ik heb dit doorgeven naar de bevoegde diensten. 

Reputatie 5
Badge +2

inderdaad, ik wilde vandaag iets opnemen, vond het eigenaardig omdat het op NPO2 was dacht ik dat het daarom was, toen heb ik het op TV geprobeerd en toen lukte het 

ik had daar verder niet meer over nagedacht, maar met dit te lezen heb ik het nog eens geprobeerd en inderdaad de opname knop op pickx computer is weg

 

zoals u kunt zien op het voorbeeld, maar het is bij iedere andere post of uitzendingen

hopelijk wordt het vlug opgelost

 

 

 

Bij mij werkt het terug

 

Reputatie 5
Badge +2

bij mij nog steeds niet

als je op de drie puntjes klikt zie je enkel toon meer en dan op het volgende scherm staat ook niet opnemen

 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds enkele dagen enkel nog de toon meer knop.

Reputatie 5
Badge +2

hopelijk vlug een antwoord en een oplossing

Als ze de achterliggende dienst moeten hiervoor contacteren zal wel maar pas voor morgen zijn dat ze meer uitleg kunnen geven, wel raar dat het bij wel al in orde gekomen is en bij jullie nog niet!

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij zijn de knoppen ook terug! Bedankt om door te geven, Hadewych, en voor de herstelling!

Hopelijk is het bij iedereen ook vlug terug in orde. 

Reputatie 5
Badge +2

bij mij nog niet ok, juist nog eens gecheckt

Reputatie 5
Badge +2

een keer geprobeerd op google chromo uit curiositeit maar daar werkt het ook niet, ik gebruik Microsoft egde

ik gebruik ook Edge, maar daarvan zal het probleem niet komen.

Reputatie 5
Badge +2

vanmorgen nog eens geprobeerd, en de knop staat weer ok, dus ik kan weer opnemen via de pc

Reputatie 7
Badge +4

Er was een update gebeurd op 28/6 maar omdat die niet voor iedereen een oplossing gaf is er vanmorgen opnieuw een geweest. Hiermee zou het voor iedereen terug in orde moeten zijn. 

Reputatie 5
Badge +2

dank voor de opvolging en voor het oplossen van dit probleem