Skip to main content
Beantwoord

TV gids niet compleet meer


Hallo,

 

Sinds kort is mijn tvgids niet meer compleet.

Ik mis zenders zoals VTM Gold, Play 7, Play Crime, TLC.

Ik heb reeds “zenders ophalen” gedaan, “clear data en herstart”, tvbox herstart en ook zonder stroom gezet en terug herstart.  Niks helpt.

In de pickx app zijn de zenders wel aanwezig.  Ik heb een V7 tvbox

 

Kan hier iemand eens naar kijken aub ?

 

Ik vind het echt niet meer grappig.  Heb maanden schokkend beeld gehad.  Eindelijk heb ik 2w geleden iemand van de technische dienst kunnen overtuigen om mijn bbox3 om te ruilen tegen een nieuwer model.  Heb nu de bbox 3+ en mijn probleem is opgelost.

Dan weer opnames die niet kunnen herbekeken worden, nu weer zenders die verdwenen zijn.

Heb de laatste tijd meer tijd gestoken in de boel te herstarten dan dat ik heb kunnen kijken.

 

Wanneer stopt dit ?

 

Alvast bedankt om dit eens na te kijken.

 

Virga

 

 

Beste antwoord door Virga-Carla

YorickP schreef:

Het zijn zenders uit het basispakket, wel HD zenders, maar u heeft een fiberaansluiting dus dat is geen issue. Ik zie dat u de zendervolgorde heeft aangepast. Als u naar zender 14 gaat (wat voor u TLC zou zijn) krijgt u ook effectief het kanaal te zien? Of zapt hij naar het volgende zender?

Dankjewel Yorick.  Ik heb hier thuis geen fiber (wel 2de verblijf), maar ondertussen zijn ze terug.  Ik had via de chat de helpdesk gecontacteerd en moest tvbox uitzetten en nadien (weet niet wat ze gedaan hebben), tvbox terug opzetten en HD terug inschakelen, want dat stond af.

Heb weeral wat bijgeleerd ;-)

 Bedankt iedereen!

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33449 reacties
  • 10 april 2025

Je zou nog kunnen proberen door de internet box te resetten


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • 11 april 2025

Het zijn zenders uit het basispakket, wel HD zenders, maar u heeft een fiberaansluiting dus dat is geen issue. Ik zie dat u de zendervolgorde heeft aangepast. Als u naar zender 14 gaat (wat voor u TLC zou zijn) krijgt u ook effectief het kanaal te zien? Of zapt hij naar het volgende zender?


  • Auteur
  • Motivator
  • 18 reacties
  • 11 april 2025
Martin schreef:

Je zou nog kunnen proberen door de internet box te resetten

Merci voor de tip Martin


  • Auteur
  • Motivator
  • 18 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025
YorickP schreef:

Het zijn zenders uit het basispakket, wel HD zenders, maar u heeft een fiberaansluiting dus dat is geen issue. Ik zie dat u de zendervolgorde heeft aangepast. Als u naar zender 14 gaat (wat voor u TLC zou zijn) krijgt u ook effectief het kanaal te zien? Of zapt hij naar het volgende zender?

Dankjewel Yorick.  Ik heb hier thuis geen fiber (wel 2de verblijf), maar ondertussen zijn ze terug.  Ik had via de chat de helpdesk gecontacteerd en moest tvbox uitzetten en nadien (weet niet wat ze gedaan hebben), tvbox terug opzetten en HD terug inschakelen, want dat stond af.

Heb weeral wat bijgeleerd ;-)

 Bedankt iedereen!


Martin
  • 33449 reacties
  • 11 april 2025

@Virga-Carla interessant om weten is , of je de reset uitgevoerd had en of het dan nadien al dan niet in orde was?

moest je het nog eens voorhebben kan je ook altijd het volgende zelf proberen:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- ………..
              |- ………..         
              |- ………..       
              |- → Clear data & herstart ←         
              |- ……….
              |- ……….