Vraag

TV-gids Fox

  • 31 juli 2020
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo,

Kan iemand eens de TV-gids van Fox (Family NL) nakijken alsjeblieft, want die slaat nu al een week nergens op. Dacht eerst dat het aan de V7 lag dus heb alles herstart, maar geen verandering en op Pickx op smartphone is het trouwens ook de zelfde foutieve gids.

Bedankt!!!!


8 reacties

ter info: Ik vindt alleen fox op K65

https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders-nl~2020-07-01-17-27-31~cache.pdf

Yep: Fox maakt deel uit van de betalende optie Family Nl (€10,99 extra), dus zou ik graag zien dat die TV-gids toch klopt en dat doet hij niet, want zo kan je ook niks opnemen, hè.
Groetjes

 

 

 

Het probleem dat Covis meld heb ik ook al gemeld via de chat op de website. Het antwoord dat ik hier kreeg vind ik eerder niet voldoende. Zeggen dat de tvgids verkeerd staat door Fox zelf… Waarom staat het dan op hun website en ook op Yelo TV van telenet wel correct. Zoals Covis aangeeft is dit een zender die in de Family pack zit waarvoor je dient te betalen… bij Telenet was die bij mij vroeger gratis inbegrepen. Dus als je betaald, verwacht je ook een werkend product. Als de tvgids verkeerd staat is het ook ONMOGELIJK om programma’s te programmeren voor opname. Als je The Royals bijvoorbeeld wil opnemen en er staat tijdens prime time telkens ‘Storage Hunters’ wordt dit moeilijk. Hopelijk wordt dit snel verholpen en worden we niet afgewimpeld met ‘Als Fox het zo doorstuurd...’ Als FOX het zo naar Proximus doorstuurt, ga ik er van uit dat men bij Proximus contact met hen opneemt om dit op te lossen… Is nu al meer dan week dat ik Proximus heb, en al heel die periode staat het verkeerd...

@StijnNeirinck ,

Bedankt zeg, ik begon al te geloven dat ik nog de enige was die die tv-optie had en je hebt groot gelijk: de TV-gids van Fox o.a.. op hun site is anders en klopt wel met wat er echt uitgezonden wordt. De schuld op een ander steken is hier toch wat te gemakkelijk, het klopt dus blijkbaar wel bij Telenet.

@Covis Het verbeterd bij me. Opnames constant laadicoon. Nu juist mijn modem herstart en niks meer… geen internet. Zelf via 4g krijg is zelf de melding op de myproximus app dat er geen producten zijn.

Ik heb nog alle programma's,en ook internet.

Ik geloof, als ik de TV-gids van Fox zelf met die van Pickx vergelijk, dat de volgorde van de programma's wel juist is, maar dat de tijd verkeerd is:

bv:

vandaag:

Fox site:

21.25:The Unit

22.15:The Unit

23.15:Family Guy

 

Pickx:

23.25:The Unit

00.25:The Unit

01.15:Family Guy

enz.

Ik heb de decoder nog maar eens herstart en geen verandering.

@Covis 

Juist nog eens contact gehad via de chat met de technische dienst. Deze keer gaf de persoon inderdaad toe dat er iets niet goed was. Ze zijn er intern mee bezig. Zijn/haar antwoord:

Ze zijn er mee bezig dus zal hopelijk wel in de loop van de dag opgelost zijn. Bedankt om het te melden!

Hopelijk is het dan vandaag opgelost en kunnen we terug beginnen opnames programmeren.

 

En het probleem met internet, was mijn schuld :laughing: Had eens via MyProxims mijn adsl wachtwoord veranderd. Maar dit moest je dan ook nog veranderen in de modem zelf. En natuurlijk met herstarten kon hij geen connectie meer maken. Dit is ondertussen opgelost! 

 

'Hoop doet leven' zingt Will Tura! 😇

Reageer