Beantwoord

tv gids Discovery weeral verkeerd



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 tv Vlaanderen heeft geen discovery Chanel dus weet niet waar je die info vandaan haalt 😉😜

Oeps is inderdaad foutief van mij. Is al sinds meer dan 1 jaar niet meer in het zender pakket bij TV Vlaanderen. 

Reputatie 4
Badge +1

@Pat52 tv Vlaanderen heeft geen discovery Chanel dus weet niet waar je die info vandaan haalt 😉😜

Reputatie 7
Badge +3

Proximus is op gebied van EPG ( TV gids) een ramp qua opvolging/ondersteuning als het verkeerd staat (zij controleren het amper).

En hun draaiboek is decoder herstarten , modem herstarten , nog niet in orde dan decoder eens resetten zal dan wel Oké zijn. Anders even geduld hebben , probleem zal zichzelf wel oplossen.😠🤔

Komt gewoon door die externe firma waar ze beroep opdoen voor de aanlevering van de EPG , dit is al vele jaren een probleem. 

Reputatie 3

Eigenlijk zouden ze toch moeten weten bij proximus of het in orde is met hun tv gids ,kunnen ze dat niet zelf controleren en het is zoals je zegt nu 2 uren te vroeg ,ongelofelijk dat ze dat niet ernstig nemen dit geeft toch een slechte indruk hoe dit aangepakt wordt .

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik werd net gebeld door Proximus met de vraag of net nu in orde is.

Antwoord is  NEEN , de update van de TV Gids heeft nu met terugwerkend effect tot 23 Mei alle programma's  2 uur te vroeg gezet als ook nog steeds voor de komende uren en dagen.

Ik werd in wacht gezet en toen werd de verbinding verbroken.

Blijkbaar is er een probleem bij de achterliggende dienst verantwoordelijk voor de EPG (TV Gids) en de firma die het aanlevert. Dit kreeg ik eerder vandaag te horen van de Proximus medewerker. 

Ook is het nog steeds wachten op iemand van Proximus zelf ondanks de belofte om hier te reageren/communiceren over het probleem (zoals afgelopen Zaterdag mij gemeld/beloofd werd).

 

Reputatie 7
Badge +3

Proximus liet me net weten dat de TV gids van Discovery pas op Maandag 30 Mei 2022 terug in orde zal zijn.🤔

 

“Heeft te maken met het weekend en de firma die de EPG verzorgd. De verantwoordelijke dienst bij Proximus voor de TV gids kon geen bevestiging geven dat het dit weekend nog in orde zal komen.”☹️

 

⁉️Normaal gezien zou er van Proximus zelf ook een mededeling komen op het Proximus forum en andere sociale media kanalen van Proximus. Werd mij gemeld door de Proximus💬 medewerker van de Technische Dienst die het dossier/ticket voor Discovery foutieve TV gids opvolgt. 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Klopt EPG weer eens totaal verkeerd.

Gevolg programma's niet opgenomen  , wat een warboel.

Uiteraard is Proximus verantwoordelijk, niet de goedkoopste onder- onder - onder - leverancier in India ...!!!

Reputatie 7
Badge +3

Verder na gezien en maandag zit er al 2 uur verschil op ,tenslotte is de eindverantwoordelijke toch proximus want dit is de klant zijn probleem niet wie wat doet ,dat is mijn mening toch.

@Boeken Proximus is op de hoogte,  van het probleem en gaan het laten escaleren naar de firma die de EPG ( TV gids aanlevert). Normaal gezien zou het morgen tijdens de dag in orde zijn. Dit is wat ik als antwoord kreeg van de technische dienst.

Ik hou het zelf in het oog en zal desnoods hun blijven contacteren . Want uit ervaring weet ik dat dit soms kan aanslepen.

Laat je zeker niet wijsmaken dat je de decoder en modem moet herstarten , probleem zit wel degelijk bij de EPG van Proximus.

Reputatie 3

Verder na gezien en maandag zit er al 2 uur verschil op ,tenslotte is de eindverantwoordelijke toch proximus want dit is de klant zijn probleem niet wie wat doet ,dat is mijn mening toch.

Reputatie 7
Badge +3

Sinds vandaag merk ik top omdat ik opnames maak om 20u30 dat de tv gids van discovery helemaal verkeerd staan, betreft uur indeling vandaag ,morgen ,heb dat gemeld via chat ,na meer dan 30 min van de ene naar de andere doorgestuurd het antwoord: ja ze hebben ons terug verkeerde info doorgegeven?daarmee is het probleem niet opgelost ,alhoewel de  series en zo kloppen behalve dat de tijdsloten niet kloppen.dus schort er toch iets bij proximus want bij de tv gids van discovery klopt het wel.Ik dacht zal het nog eens weer melden misschien kan er eens iets aan gedaan worden blijkbaar niet,dit voorval komt regelmatig ook op andere zenders,eigenlijk zouden ze dat probleem ne keer deftig mogen aanpakken ,controle op tv gids is dat niet mogelijk ? tv gids is blijkbaar een moeilijk probleem om op te lossen er is nog vatbaar voor verbeteringen hoor.

Hopende voor mij en andere klanten dat er een definitieve oplossing komt.

Mvgr

Marc

 

Probleem is wel degelijk bij Proximus. De progamma gids voor deze zender is verkeerd ingesteld met 1 uur verschil door de externe firma die dit doet voor Proximus. Hierdoor staan alle programma's 2 uur vroeger in de TV gids. Bij Telenet, TV Vlaanderen en Orange TV staat het wel correct. Proximus gaat steeds antwoorden dat zij de info verkeerd door kregen. Wat in zekere zin klopt, maar het probleem ligt bij de firma die de EPG voor Proximus aan leverd. 

Bij Proximus nu