Skip to main content

Waarom stop een programma wanneer ik het halverwege herstart.

Ik begrijp je niet goed.
Wat doe je precies en wat gebeurt er wanneer in het programma?

Ik heb hetzelfde probleem

Voorbeeld: 

Een film start om 20.30u en duurt tot 22.00u volgens de programmagids

Om 21.00u  begin ik de film te kijken en kies “herstarten” om de film vanaf het begin te kijken

om 22.00 stopt mijn weergave en gaat de TV over naar “Live” , gevolg, ik heb het eerste uur van de film kunnen zien, maar niet de ontknoping.

Gebeld met klantendienst proximus: dit zou normaal zijn omdat de film stopt.

Als ik de film om 22.05 begin te kijken via “kijken” (optie herstart is dan niet meer beschikbaar)^dat kan ik wel de volledige film uitkijken (maar kan ik pas later gaan slapen 🙂 )

Op de vraag waarvoor die optie ‘herstarten” dan dient kon men geen duidelijk antwoord geven.

Na enigzins aandringen heeft de medewerker dan toch een ticktet aangemaakt om dit intern door te geven (en hopelijk op te lossen in de teokomst).

Zijn er nog mensen met dit probleem of is het de bedoeling om die optie “herstarten” niet te gebruiken ?

PS: de optie herinnering bestaat ook niet meer, hierdoor kon je bv terwijl je naar zender 1 kijkt, een melding op scherm krijgen (an automatsich wisselen naar zender 2) als je programma begon op zender 2.

Is het een V7 decoder die je hebt en welke app versie staat er op je v7 decoder?

Kan je als volgt terugvinden:

• Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

Nog even toevoegen dat de uitleg van Proximus dus gewoon zever is en dat ze dit probleem niet serieus nemen. Daarnet een feuilleton herstart . Volgens de gids liep dit van 17.00u tot 17.55. Ik heb dit herstart om 17.20u en zonder problemen kunnen uitkijken tot 18.30u. Volgens Proxmus springt een programma (film) over naar Live wanneer dit herstart wordt tijdens de uitzending

Ter info: Ik heb de zelfde software versie als u en als ik tijdens een uitzending deze uitzending herstart dan springt die absoluut niet terug naar live!

Dan ben ik blij voor u. Hekaas heb ik niet (altijd) dezelfde ervaring

Heb je al eens de internet box herstart of zelfs al eens gereset

herstarten= 10 sec volledig stroomloos zetten 
resetten = Reset je b-box/Internet box | Proximus

Jep, al een paar keer, das de standaard oplossing van Proximus, ik heb ook een eigen wifi SSID en die ben ik dan ook altijd terug kwijt :)

Hallo, ik heb eveneens een probleem met het herstarten van een lopend programma. De herstart toets is niet meer te bedienen. Dit euvel ondervind ik sinds er onlangs een software update is gebeurd van de “Pickx tv dienst”, ergens begin deze maand, waarvoor ik enkele dagen eerder een mail had ontvangen dat dit stond te gebeuren.

Ik heb een V7 decoder met app versie 6.153.4

Heb intussen reeds de internet box(b-box 3) en de android TV-box herstart.

Helaas zonder resultaat.

Reageer