Als je op de aan/uit knop van de decoder drukt wat gebeurd er dan, krijg je dan ook geen beeld.
Bij het aanzetten komt eerst software wordt geladen, daarna komt de genius met de melding tv box niet verbonden.
Als ik dan op de aan knop druk, gebeurder niks (genius scherm blijft staan) Ook langer ingedrukt houden doet niks. Ik kan er enkel de spanning vanaf halen. Door uit te zetten met de knop/stekker achteraan
Dan zal er morgen wel een Proximus forummedewerker (moderator ) beslissen of de decoder moet omgeruild worden, want na bbox en decoder te resetten lukt het nog niet en ook de decoder is verbonden via utp kabel rechtstreeks aan de bbox, dus meer kun je zelf niets meer ondernemen.
Indien je dit wenst kun je wel nu nog naar de helpdesk bellen 0800 22 800 ook
Martin,
In tegenstelling tot jou hulp, is het bij de helpdesk/chat van PXM andere koek…
Na een uur van alles te hebben aan en uit gezet, gereset (wat ik overigens al allemaal had gedaan) krijg ik droog weg de melding dat men niks voor mij kan doen omdat…. er geen decoder zou geregistreerd staan… Vervolgens wordt de chat zonder enige melding/oplossing afgesloten…
Wij zijn PXM TV klant van 2007 en zijn recent over gegaan naar Fiber…
We kijken dus al 15 jaar TV via een decoder van PXM, en nu staat er geen geregistreerd.
of meer bepaald zullen ze bedoelen dat ze hem niet van op afstand kunnen zien vermits hij defect is, en geen netwerk krijgt, wat volgens mij het ganse probleem is..
Mij maakt het niet uit, maar GRAAG iemand van PXM die hier duidelijkheid in kan brengen en oplossen graag!
Alvast dank.
Tom
@Tom Venken Als hier een @Proximus-medewerker-(moderator) de draad zal opnemen zullen ze u wel hierbij kunnen verder helpen en daarom best (indien nog niet gebeurd) zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. indien gewenst nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de @Proximus-medewerker-(moderator) hiermee aan de slag kan om je verder te helpen.
Dank je @Martin, dat was inderdaad al gebeurd :)
Zelf maar even contact genomen met de telefonische helpdesk & de omruiling is geregeld.
Toch merci Martin voor, zoals steeds, je vlotte hulp hier
heel graag gedaan en blij te horen dat het tenslotte in orde komt.