Probleemomschrijving :
SITUATIE
Op het gelijkvloers heb ik een Android TV (Sony KD-55A89) met een Cisco TV Decoder V5 116 met volgende kenmerken :
P/N : 4043853 / S/N : 164857555 / HW : 1.0.0.2 / SW : 2.10.12.4 / Unit MAC : 18:55:0F:72:96:E9 / Mfg date : 2014-08-11
en deel uitmakend van mijn FLEX abonnement.
Op het verdiep heb ik een 2de (klassieke) TV (Sony KDL-32V2000) met een gehuurde Technicolor TV Decoder V5c 116 met volgende kenmerken :
P/N : N-A / S/N : 300104543 / HW : 1.0.0.4 / SW : 3.8.2.07 / Unit MAC : FC:01:14:D0:0A:BC / Mfg date : 12/16
BEIDE TV Decoders zijn rechtstreeks verbonden met de BBOX 3 dmv een UTP kabel.
- Op het gelijkvloers met TV decoder V5 werkt alles normaal.
- Op het verdiep geeft de TV decoder V5c de volgende problemen :
- Bevriezen van het beeld bij het afspelen van een vooraf opgenomen opname.
- Beeld zonder klank op verscheidene kanalen
Uitgeprobeerde oplossingen :
TV decoder uitschakelen; ook stroom af; na 30 sec TV decoder inschakelen :
MSG : software wordt opgeladen / testen verbinding / signaal komt opnieuw binnen
Vaststelling : B. / 1) alles lijkt normaal tot de volgende bevriezing van het beeld optreedt.
B. / 2) nog steeds Beeld zonder klank op verscheidene kanalen
Reset van de TV decoder zoals opgegeven in de Proximus hulp pagina’s leidt tot hetzelfde resultaat : probleem niet verholpen !
H E L P ! ! ! ! !