Beste,
Bij vrienden kan de settopbox bediend worden zelfs met gesloten kast, blijkbaar via RF..
Bij mij lukt dit niet. zou het kunnen dat mijn settopbox dit niet ondersteund ?
Beste,
Bij vrienden kan de settopbox bediend worden zelfs met gesloten kast, blijkbaar via RF..
Bij mij lukt dit niet. zou het kunnen dat mijn settopbox dit niet ondersteund ?
ik heb hiervoor een dossier opgemaakt zodat een collega dit in orde kan maken.
Je gaat moeten overstappen naar een flex pack (internet / telefoon / TV blijven behouden)
mijn collega gaat je hiervoor nog contacteren, maar het kan wel nog een paar dagen duren.
zie ook https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
groeten
Tina
Beste,
Sinds enige tijd heb ik enorm wat problemen met mijn decoder (blijft veel haperen)
En nu heb ik een abonnement op Disney+, die ik normaal ook op mijn tv zou kunnen zien als je de laatste android tv-decoder hebt. Die zou aan te vragen zijn vanaf vandaag (18/01).
Kan ik dit hier aanvragen ? (Al proberen te bellen, maar ik geraak geen wijs uit de keuze menu’s)
Om in aanmerking te komen voor een Android TV decoder V7, zal je moeten opteren voor een omschakeling naar Flex. De lijnsnelheid is alvast in orde. Omdat het EPP Affinity programma zou wegvallen wegens niet compatibel met Flex, betekent dit een meerprijs van € 7,54/maand gebaseerd op jouw huidige producten en diensten. Wel zou de meerkost van het verbruik op de vaste lijn (gebaseerd op jouw verbruik van de laatste 6 maanden) wegvallen.
Indien je het huidig Pack Internet Comfort + TV + Tel wenst te behouden, kan je decoder omgeruild worden naar een V5 compact.
Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus
Groetjes,
Antonella
voor de android TV functionaliteit uiteraard.
ik had verwacht om een v7 decoder te ontvangen, maar hetgeen ik ontvangen heb, is een v5c decoder :(
@miro Je modem en decoder zijn opgestuurd. Je zal een sms ontvangen indien ze toegekomen zijn.
Indien mogelijk aub laten toekomen in het postkantoor Mol Centrum.
Thanks
thanks.
dat kan elke dag
ik heb ook nog zo’n oude v4 decoder (van 2011)
kan die omgeruild worden tegen een nieuwe v7 android decoder aub?
kan ik hierop in deze thread nog een antwoord verwachten aub of moet ik dat ergens anders vragen?
Het klopt. De decoder was inderdaad nog niet opgestuurd. Onze excuses hiervoor. Ik heb dit nu in orde gebracht. U zal een sms ontvangen als hij toegekomen is.
Beste Charlotte,
tot nu toe heb ik nog geen bericht ontvangen van UPS dat de decoder zou geleverd zijn….
ik heb ook nog zo’n oude v4 decoder (van 2011)
kan die omgeruild worden tegen een nieuwe v7 android decoder aub?
Deze V4 decoders (net zoals de bbox2) moeten inderdaad niet terug gestuurd worden, maar zoals je hier nog leest kan het zijn dat er per vergissing toch een verwittiging gestuurd wordt dat je die niet teruggestuurd hebt; indien dit moest voorvallen wordt dit dan wel achteraf terug rechtgezet door de pro⌘imus forummedewerkers hier.
Ik dacht dat V4 decoders niet moeten teruggestuurd worden maar gewoon naar het containerpark brengen.
Dag Charlotte,
Deze mag naar het volgende UPS punt gestuurd worden :
POWER WEVELGEM (90256456)
MENENSTRAAT 153, 9999
8560 WEVELGEM
Bedankt
Beste Martin,
ik denk dat ik nog een V4 heb (heb ook nog altijd het oudere menu ), nog met Harddisk...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.