Vraag

TV decoder

  • 14 October 2020
  • 26 reacties
  • 668 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste,

 

Bij vrienden kan de settopbox bediend worden zelfs met gesloten kast, blijkbaar via RF..

Bij mij lukt dit niet. zou het kunnen dat mijn settopbox dit niet ondersteund ?


26 reacties

welk type decoder heb je V5 of V5-compact kan ingesteld worden via RF

  • Om de radiofrequenties of bluetooth in te schakelen, ga je naar menu toets> Instellingen  > Systeem > Afstandsbediening.
  • Om de radiofrequenties of bluetooth uit te schakelen, druk je de menu-toets en de 1 of 1 -toets tegelijk in op je afstandsbediening.
Reputatie 2
Badge

Beste Martin,

 

ik denk dat ik nog een V4 heb (heb ook nog altijd het oudere menu ), nog met Harddisk...

@Franki_01 Dan kan deze decoder V4 omgeruild worden, maar dat moet ik overlaten aan iemand van het pro⌘ zelf, die dit dan verder voor u kunnen regelen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +4

@Franki_01, je mag via onderstaande link je UPS punt kiezen waar de decoder mag toekomen. Als de decoder is toegekomen, zal je een sms bericht ontvangen en vervolgens mag je de oude decoder + stroomkabel in een doos afleveren in het UPS punt.

 

Kies hier je UPS punt.

Reputatie 2
Badge

Dag Charlotte,

 

Deze mag naar het volgende UPS punt gestuurd worden :

POWER WEVELGEM (90256456)

MENENSTRAAT 153, 9999
8560 WEVELGEM

 

Bedankt

Reputatie 6
Badge +2

@Franki_01, je mag via onderstaande link je UPS punt kiezen waar de decoder mag toekomen. Als de decoder is toegekomen, zal je een sms bericht ontvangen en vervolgens mag je de oude decoder + stroomkabel in een doos afleveren in het UPS punt.

 

Kies hier je UPS punt.

Ik dacht dat V4 decoders niet moeten teruggestuurd worden maar gewoon naar het containerpark brengen.

Deze V4 decoders (net zoals de bbox2) moeten inderdaad niet terug gestuurd worden, maar zoals je hier nog leest kan het zijn dat er per vergissing toch een verwittiging gestuurd wordt dat je die niet teruggestuurd hebt;  indien dit moest voorvallen wordt dit dan wel achteraf terug rechtgezet door de pro⌘imus forummedewerkers hier.

ik heb ook nog zo’n oude v4 decoder (van 2011)

kan die omgeruild worden tegen een nieuwe v7 android decoder aub?

@miro  best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat de Prox forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om vast te stellen of je aan de voorwaarden voldoet voor een V7 decoder als ruildecoder . 

@Martin  Thanks, ik denk dat ik alles bijgewerkt heb. Welke info zou er in het “Ticket” veld moeten komen aub?

@miro Op het eerste zicht niet direct iets speciaals maar als de proximus forummedewerkers hier langskomen vandaag/morgen, dan zullen ze indien er bijkomende informatie nodig is, je dit hier dan ook wel melden.

Reputatie 2
Badge

Beste Charlotte,

 

tot nu toe heb ik nog geen bericht ontvangen van UPS dat de decoder zou geleverd zijn….

Reputatie 7
Badge +4

Het klopt. De decoder was inderdaad nog niet opgestuurd. Onze excuses hiervoor. Ik heb dit nu in orde gebracht. U zal een sms ontvangen als hij toegekomen is.

ik heb ook nog zo’n oude v4 decoder (van 2011)

kan die omgeruild worden tegen een nieuwe v7 android decoder aub?

kan ik hierop in deze thread nog een antwoord verwachten aub of moet ik dat ergens anders vragen?

Reputatie 7
Badge +3

@miro 

Wanneer kunnen we iemand van Bpost hiervoor laten langskomen?

 

Geert

@GeertC 

thanks.

dat kan elke dag

Reputatie 7
Badge +4

@miro Kan je je profiel aub aanvullen met een gsm-nr en een mailadres ? Dan kunnen we de aanvraag verder inleiden en u verwittigen als de decoder is toegekomen. Hij zal geleverd worden in een pickup point (Alma Wezel, Sint-Jozeflaan). Als u liever een ander pick up point van de post hebt mag u ons dat laten weten. 

@HadewychT  ik heb mijn e-mail adres en gsm nummer toegevoegd aan het “ticket veld” in mijn profiel, want ik vond precies nergens anders een optie om dat te doen.

Indien mogelijk aub laten toekomen in het postkantoor Mol Centrum.

Thanks

FYI: maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug op het forum langs.

Reputatie 7
Badge +4

@miro Je modem en decoder zijn opgestuurd. Je zal een sms ontvangen indien ze toegekomen zijn.

@GeertC , @HadewychT 

ik had verwacht om een v7 decoder te ontvangen, maar hetgeen ik ontvangen heb, is een v5c decoder :(

 

Reputatie 7
Badge +4

@miro Een v4 wordt op dit ogenblik inderdaad omgeruild naar een V5c. Ik heb deze zelf ook nog thuis. Alle nodige functies zijn hier ook beschikbaar. Is er een specifieke reden waarom je de V7 graag zou hebben ? 

@HadewychT 

voor de android TV functionaliteit uiteraard.

Reputatie 7
Badge +3

 @miro Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.

Om in aanmerking te komen voor een Android TV decoder V7, zal je moeten opteren voor een omschakeling naar Flex. De lijnsnelheid is alvast in orde. Omdat het EPP Affinity programma zou wegvallen wegens niet compatibel met Flex, betekent dit een meerprijs van € 7,54/maand gebaseerd op jouw huidige producten en diensten. Wel zou de meerkost van het verbruik op de vaste lijn (gebaseerd op jouw verbruik van de laatste 6 maanden) wegvallen.

Indien je het huidig Pack Internet Comfort + TV + Tel wenst te behouden, kan je decoder omgeruild worden naar een V5 compact.

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2

Beste,

 

Sinds enige tijd heb ik enorm wat problemen met mijn decoder (blijft veel haperen)

En nu heb ik een abonnement op Disney+, die ik normaal ook op mijn tv zou kunnen zien als je de laatste android tv-decoder hebt. Die zou aan te vragen zijn vanaf vandaag (18/01). 

Kan ik dit hier aanvragen ? (Al proberen te bellen, maar ik geraak geen wijs uit de keuze menu’s)

Reageer