Vraag

tv box v7c ipv v7

  • 8 April 2024
  • 12 reacties
  • 234 Bekeken

Ik had een aanvraag gedaan om een v5C om te ruilen naar een v7c (wifi om te gebruilen op plaats waar ik geen ethernet heb ...)

Eind vorige week de nieuwe tv-box ontvangen maar dit is een gewone v7 …

Zou dit nog mogelijk zijn om een v7C op te sturen en te wisselen met de v7 ?

 

Mvg

Guy


12 reacties

Ter info:

Wel iets waar je moet rekening mee houden is dat je voldoende wifi moet binnenkrijgen op de plaats waar zo’n decoder staat want anders heb je nog altijd een booster erbij nodig.

Reputatie 7
Badge +3

@grl0906 Indien het nog niet is nagekeken/opgelost graag uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kan ik het nodige voor u opzoeken.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge

De V7 was al niet slecht, de V7c is echt nog beter.

De verschillen mogen dan op de meeste vlakken niet groot zijn: de snelheid is opmerkelijk beter & maakt hier echt een verschil, veel beter nu, love it.

Heel tevreden van. 

 

Netflix en disney bekijk ik op mijn mediaplayer, op de box werkt dat niet vloeiend bij mij. Maar heb betere alternatieven voor, op de tv zelf en dus met een nvidia shield pro. 

 

Dag @Andy_043 

Is het de meerkost die er op dit moment voor gevraagd wordt waard denk je?

FYI: je hebt twee factoren die meespelen de v7c is iets performanter maar het niewe TV platform speelt hierin zeker ook een rol.
We zullen geleidelijk aan op het nieuwe TV platform worden overgezet.

 

Reputatie 3
Badge

Dag @Andy_043 

Is het de meerkost die er op dit moment voor gevraagd wordt waard denk je?

 

Ik kan dat niet voor u bepalen of jij dat zijn geld zou waard vinden of niet.

 

Ik ken mezelf :), ik wil altijd het nieuwste & het beste hebben. 

Ik zeg het: veel verschillen zijn er niet maar de verschillen die er zijn zijn wel merkbaar. Het gaat vooral over de snelheid en ik hou van snelheid.

 

Wat ik bv voor had is dat er regelmatig een cirkel te zien was en ik moest wachten tot de cirkel weg was, nu heb ik dat nog niet voor gehad. 

Ook bij het vooruitspoelen van bv reclame gaat dat ook vlotter merk ik.

Soms zag ik mijn balk niet, dat heb ik nu slechts 1 keer maar voor gehad omdat ik ervoor al zat te duwen, was ietske te snel haha. 

 

Het gaat allemaal sneller & vlotter daar zit dus het grote verschil, de rest is gelijk gebleven.

 

En naar tschijnt zouden we ook als 1ste de nieuwste software krijgen binnen x tal tijd. 

 

Al vindk het nu nochtans heel goed de software,  heb echt geen klagen hier, werkt perfect. 

Zenders aanpassen is ook heel handig.

Iets vinden van sport zelf is ook super goed. 

Ze hoeven niet eens de software aan te passen. Het steekt goed in elkaar nu. 

 

Hoe leuk is het niet als er sport is dat je niet al uw zenders moet gaan afgaan? Gewoon naar sport gaan en je krijgt alle sport te zien die er bezig is. 

 

Voor mij ist zijn 49€ waard, dat alles dus vlotter en sneller werkt is voor mij een nog aangenamer gevoel. 

 

@Andy_043  Bedankt voor je reactie en duiding! 😊

 

Het gaat vooral over de snelheid en ik hou van snelheid.

 

@Andy_043 

Uw V7c zal dan zeker en vast niet op eco-modus staan zoals bij mij ;-)

Reputatie 3
Badge

 

Het gaat vooral over de snelheid en ik hou van snelheid.

 

@Andy_043

Uw V7c zal dan zeker en vast niet op eco-modus staan zoals bij mij ;-)

Dat is het rare : ik geraak er niet in in die setting, het gaat nie bij mij. 

Ik denk dat dat eco gedoe alleen maar is als de box opstart, derna vliegt die v7c goe vooruit :). Eco boeit me niet, tmoet vooruit gaan :). 

Ik kan mijn oled tv ook op eco zetten, ook dat doe ik nooit. 

Reputatie 3
Badge

Enige wat ik voor heb bij de V7c is dat ik niet zelf kan bepalen of ik de eco modus uit of aanzet.
Wel jammer want denk dat die aanstaat en duurde me te lang eer die opstarte.
Bij de V7 kon ik zelf afzetten.
Software foutje nog? Nog iemand die hetzelfde voor heeft?

werkt het ook niet zoals de V7 decoder en ook niet door langer drukken op de uit knop:

Hoe schakel ik de ecostart van de V7 decoder uit? | Proximus Forum

Reputatie 1
Badge

De V7 was al niet slecht, de V7c is echt nog beter.

De verschillen mogen dan op de meeste vlakken niet groot zijn: de snelheid is opmerkelijk beter & maakt hier echt een verschil, veel beter nu, love it.

Heel tevreden van. 

 

Netflix en disney bekijk ik op mijn mediaplayer, op de box werkt dat niet vloeiend bij mij. Maar heb betere alternatieven voor, op de tv zelf en dus met een nvidia shield pro. 

 

Heb ook een Nvidia Shield TV Pro ;-) . Nu nog de Pickx app voor Android TV en de V7 kan buiten ;-). Voor een V7c moet ik 49euro betalen als ik die wil.. 

Reageer