Vraag

tv box v7: problemen opstart Netflix

  • 26 December 2022
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo, ik heb net de tv box v7 geïnstalleerd: wat een achteruitgang!

  • De opstart duurt veel langer dan met de vroegere decoder het geval was
  • Het verder spoelen of terug spoelen in een opgenomen uitzending verloopt veel moeilijker dan vroeger: je krijgt veel minder visuele feedback waar je zit in de uitzending
  • en tot slot het vervelendste: we hebben regelmatig problemen met de opstart van Netflix en moeten telkens rebooten om Netflix aan de praat te krijgen.

Niet leuk dus, en een hele achteruitgang tov vroeger. Zijn hier oplossingen voor (oa voor Netflix)?


5 reacties

heb je de toestellen al eens opgestart in deze volgorde:

zet decoder stroomloos
zet de bbox 10 sec stroomloos
als je terug kunt surfen  zet dan de decoder terug onder spanning.
 

  • Wij hebben ook heel wat problemen met onze V7 box (via netwerkkabel aangesloten):
    - Netflix laden is een serieus en repetitief probleem
    - ook opgenomen programma’s laden niet of hééééél traag
  • Wat kan hieraan verholpen worden aub?
Reputatie 7
Badge +5

@Malmsey Heb jij een switch aangesloten op je modem 

@DaisyS 

Hier ook problemen met bekabelde decoder V7. Beeld en geluid niet syncroon op Netflix en op andere app.

Met MiTv stick (wifi) geen problemen.

Momenteel  Appversie 4.104.5 / Sw versie 3.92.0.

Verschillende herstarts en resets gedaan, geen resultaat.

Gelieve dit te fixen indien mogelijk.

 

Mvg

Artie

aa@Malmsey Heb jij een switch aangesloten op je modem 

Neen, geen switch aangesloten. Op de zolderverdieping is er wel een wifi booster van Proximus zelf geïnstalleerd door de technieker van Proximus.

Reageer