Beantwoord

tv beeld stopt soms


Reputatie 3
Badge

Bij het kijken van programmas op tv stopt het beeld soms gedurende een sec ( word niet zwart) en gaat dan verder,dit zowel bij live kijken als opnames ook ondertiteling loopt soms door elkaar,soms gebeurd het ook dat het beeld door elkaar loopt dit alles duurt ook maar een sec en is dan terug in orde.

Alle toestellen bbox3,decoder,wifi bridge  volledig gereset ( reeds meerdere malen ) maar probleem blijft ( na een eerder probleem ivm wifi op smartphone )

Decoder is een V5 compact (10 maanden oud )  aangesloten met wifi brigde alles verloopt draadloos.

TV is 2 maand oud.

Er waren verbouwingswerken thuis en men heeft daar waar de lijn binnenkomt het aansluitingspunt moeten loskoppelen ( nadien terug aangesloten misschien niet correct en veroorzaakt zo de storingen)

Is het misschien mogelijk om eens een lijn test te doen of het probleem daar eventueel met te maken heeft.Ik weet niet of PX medewerkers op dit forum dit kunnen regelen.

Alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord door ronaldo 14 June 2021, 13:34

Bekijk origineel

30 reacties

Pff, na volledige reset van alle toestellen leken de problemen te zijn opgelost… helaas van korte duur 😤. Ik denk dat ik niets anders dan vragen om technieker te sturen? Ik begin stillaan hoop op te geven dat het eens en voor altijd opgelost zal worden 

Morgen kunnen de prox forummedewerkers je verder helpen om een technicus langs te laten komen.

@Martin - dat zal fijn zijn. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@LynnYu Ik heb een afspraak voor je ingeboekt voor maandag in de namiddag tussen 12.30 en 17.00.

Moest dit niet passen voor je kan je dit altijd aanpassen via je MyProximus app.

@DaisyS Dankjewel! Ik zal thuis zijn

Reageer