Vraag

toestelen van Proximus,

  • 30 December 2022
  • 8 reacties
  • 113 Bekeken

Goedemiddag,

Mandaag heb ik mijn contract voor internet en tv stopgezet,  en nu heb ik nutteloze modem, tvbox en 2 WiFi boosters bij me thuis.

Ik heb geen bericht of label ontvangen. 

Wat moet ik doen met deze spoelen?

Groet,

Robert


8 reacties

heb je nog toegang tot myproximus  want daar worden die ook soms gezet anders gewoon op een PX moderator wachten om je verder te helpen, om je die op te sturen.

Je kan ook naar Bpost gaan want zij weten wat ze moeten doen om die op te sturen

Reputatie 7
Badge +3

@robert99 ik heb u juist een retourlabel opgesturd in pdf op uw hotmail.Groetjes,Joel

@Joel M Klopt dit eigenlijk wel wat ik hier nog gelezen heb, dat je ook zonder retourlabel/barcode je deze apparaten kunt laten terugsturen via een Bpost?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Ze zullen wel weten op Bpost waar naartoe sturen maar ik vrees dat het erna gaat foutlopen om te weten aan wie de toestellen toebehoren om deze juist te kunnen linken zodat er geen aanrekening volgt voor de klant.Best altijd met retourlabel om zeker te zijn op een goede afloop 😀 Groetjes,Joel 

Ok, bedankt @Joel M voor de verduidelijking.

Of via een Proximus Shop?
Bij het overlijden van mijn moeder heb ik gewoon de toestellen binnen gebracht bij een plaatselijke Shop. Opzegging, eindfactuur, alles ging vanzelf.

Het was mss al een tijd geleden dat je dat binnengebracht hebt, want van Proximus zelf krijg je nu het antwoord dat dit via Bpost moet gebeuren.

Tenzij ze natuurlijk in zo’n geval zoals overlijden, uitzonderingen maken misschien.

@Joel M Bedankt voor snelle reactie

Alvast goede weekend en prettige nieuwe jaar nog

Reageer