Beantwoord

tijdsaanduiding pickx+ app op IPAD

  • 11 April 2024
  • 9 reacties
  • 73 Bekeken

Mogelijk is dit al ergens behandeld maar is het mogelijk om de tijdsnotatie in 24u mode te zetten ipv de vervelende en irrelevante AM-PM notatie? 

icon

Beste antwoord door Antoon1 15 April 2024, 13:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Mogelijk is dit al ergens behandeld maar is het mogelijk om de tijdsnotatie in 24u mode te zetten ipv de vervelende en irrelevante AM-PM notatie? 

@Regulus Je bedoeld zeker de Proximus+ app. Klopt bij mij ook maar je kunt daar een feedback voor opgeven. Misschien bij de volgende update aangepast 😉👍

Sorry, is idd Proximus+ app, op den duur vind een kat er haar jongen niet meer in terug! 

Reputatie 7
Badge +1

Sorry, is idd Proximus+ app, op den duur vind een kat er haar jongen niet meer in terug! 

@Regulus Heb al een feedback gegeven 😉👍

@Antoon1  
Ik heb in ieder geval al doorgestuurd.
Heb jij al een antwoord gekregen?

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1  
Ik heb in ieder geval al doorgestuurd.
Heb jij al een antwoord gekregen?

@Regulus Helaas niet 😥misschien dat ze het niet terug koppelen en het bij de volgende update aanpassen 🤔😉

@Antoon1 Ik heb ook direct een feedback geschreven na de melding hier. Volgende update afwachten zeker?

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Ik heb ook direct een feedback geschreven na de melding hier. Volgende update afwachten zeker?

@Regulus Antwoord gekregen in de app, zie onderstaand. Wordt aangewerkt. Antwoord alleen in de taal engels 🤔😉👍

 

@Antoon1 

Zelfde melding gekregen, zal afwachten worden op de update.

Ah, niet te verwonderen dat ze verloren lopen in het AM-PM syndroom! Efkes over het hoofd gezien dat ze voor vreemden werken! LOL

Reageer