Skip to main content

Mogelijk is dit al ergens behandeld maar is het mogelijk om de tijdsnotatie in 24u mode te zetten ipv de vervelende en irrelevante AM-PM notatie? 

Sorry, is idd Proximus+ app, op den duur vind een kat er haar jongen niet meer in terug! 

@Antoon1 Ik heb ook direct een feedback geschreven na de melding hier. Volgende update afwachten zeker?

@Antoon1 

Zelfde melding gekregen, zal afwachten worden op de update.

Ah, niet te verwonderen dat ze verloren lopen in het AM-PM syndroom! Efkes over het hoofd gezien dat ze voor vreemden werken! LOL

Mogelijk is dit al ergens behandeld maar is het mogelijk om de tijdsnotatie in 24u mode te zetten ipv de vervelende en irrelevante AM-PM notatie? 

@Regulus Je bedoeld zeker de Proximus+ app. Klopt bij mij ook maar je kunt daar een feedback voor opgeven. Misschien bij de volgende update aangepast 😉👍

Sorry, is idd Proximus+ app, op den duur vind een kat er haar jongen niet meer in terug! 

@Regulus Heb al een feedback gegeven 😉👍

@Antoon1  
Ik heb in ieder geval al doorgestuurd.
Heb jij al een antwoord gekregen?

@Antoon1  
Ik heb in ieder geval al doorgestuurd.
Heb jij al een antwoord gekregen?

@Regulus Helaas niet 😥misschien dat ze het niet terug koppelen en het bij de volgende update aanpassen 🤔😉

@Antoon1 Ik heb ook direct een feedback geschreven na de melding hier. Volgende update afwachten zeker?

@Regulus Antwoord gekregen in de app, zie onderstaand. Wordt aangewerkt. Antwoord alleen in de taal engels 🤔😉👍

Reageer