Vraag

Terugzenden Decoder

  • 9 January 2020
  • 4 reacties
  • 703 Bekeken

Beste 

Bij de klant  Joachim Nolf  056/75**18 werd een defect vastgesteld aan de decoder.  Ik ben een gepensioneerde proximus collega en werd ter hulp geroepen.  De nieuwe decoder is geleverd en ik zou hem plaatsen, bij nazicht terplaatse leek alleen de wps verbinding weggevallen.  Het betreft hier een persoon van 90 jaar en hij heeft geen internet.

Is het mogelijk mij het etiket toe te sturen waar ik de decoder moet terugsturen.

Dank bij voorbaat.

Gino Devolder

 

 


4 reacties

Louter ter info: als de oude decoder nog niet teruggestuurd werd na ontvangst van de nieuwe decoder dan zal dit ook niet mogen vergeten worden bij proxims om het terug sturen te annuleren want anders kunnen ze de oude nog aanrekenen als je de nieuwe terugstuurt.

Martin

De oude decoder is inderdaad niet teruggestuurd, mijn vraag was dan ook kan u mij het etiket of adres toesturen waar ik het kan terugsturen. 

 

Gino

 

sorry hiervoor, verkeerd begrepen uit je uitleg

“De nieuwe decoder is geleverd en ik zou hem plaatsen, bij nazicht ter plaatse leek alleen de wps verbinding weggevallen”

dacht ik dat je bedoelde dat er niks verkeerd was aan de oude decoder en dat het alleen de WPS van de bbox die de problemen veroorzaakte, en je de nieuwe decoder daarom wou terugsturen :slight_smile: .

NB: Normaal worden de labels voor het terugsturen voorzien bij de levering van de nieuwe decoder, maar zal er iets verkeerd gelopen zijn dan.

Dan zal er inderdaad iemand van het  Proximus forum team zelf,  je hierbij wel kunnen verder helpen om je die te bezorgen.

nogmaals mijn excuses,

Groeten , 
Martin.

Reputatie 7
Badge +4

Bij de bevestigingsbrief die mijnheer Nolf heeft ontvangen zit alle info en de barcode.
Indien je wenst kunnen we altijd een duplicaat opsturen via e-mail.
Je mag het e-mailadres aanvullen op uw profiel in de klantgegevens.
Ook heb ik het een gedeelte van het telefoonnummer van mijnheer Nolf verborgen zodat niet iedereen dit kan zien.
Mvg, KoenN
 

Reageer