Vraag

terug zenden oude b box

  • 6 November 2021
  • 8 reacties
  • 595 Bekeken

Ik kan nergens het retourlabel terug vinden om onze defecte b box terug te zenden. Ik heb de label z.g.z via e-mail ontvangen maar kan deze nergens vinden.
Als ik bij MyProximus ga, zie ik enkel een barcode maar geen label.
Graag verdere hulp, a.u.b.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus (medewerkers) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

 

FYI FAQ

Een Proximus-toestel terugsturen | Proximus

In principe kunt u ook voor ook de terugzending van uw Bbox met deze digitale barcode terecht bij Bpost (tonen op uw smartphone of thuis uitprinten en print tonen)

Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op je profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in je buurt gaat.

Ik kan nergens het retourlabel terug vinden om onze defecte b box terug te zenden. Ik heb de label z.g.z via e-mail ontvangen maar kan deze nergens vinden.
Als ik bij MyProximus ga, zie ik enkel een barcode maar geen label.
Graag verdere hulp, a.u.b.

@K.N. Er is kans dat je ook barcode niet terugvindt onder bestellingen, in dit geval kunnen de Prox forummedewerkers je maandag als ze hier terug langskomen deze retourlabels/barcode opnieuw opsturen via mail in een bijlage.

Ter bijkomede info:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, in uw geval bv het mailadres als je de labels op een specifiek mailadres wilt toegestuurd krijgen.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen a.s. maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.

 

Een Proximus-toestel terugsturen | Proximus

 

Reputatie 1
Badge

Ik kan nergens het retourlabel terug vinden om onze defecte b box terug te zenden. Ik heb de label z.g.z via e-mail ontvangen maar kan deze nergens vinden.
Als ik bij MyProximus ga, zie ik enkel een barcode maar geen label.
Graag verdere hulp, a.u.b.

@K.N. Er is kans dat je ook barcode niet terugvindt onder bestellingen, in dit geval kunnen de Prox forummedewerkers je maandag als ze hier terug langskomen deze retourlabels/barcode opnieuw opsturen via mail in een bijlage.

Ter bijkomede info:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, in uw geval bv het mailadres als je de labels op een specifiek mailadres wilt toegestuurd krijgen.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen a.s. maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.

 

Een Proximus-toestel terugsturen | Proximus

 

Ik zal morgen wel zien  hoe dat gaat verlopen op de post, als ik die box en die modem binnen breng. Ik had ook naar proximus gebeld om dat ik hier tegenstrijdige berichten hoorde waar je die moest binnen leveren. Dus heb ik zelf gebeld om zeker te zijn. Zij spraken ook van die barcode, maar ik zij tegen die mr. dat ik daar allemaal niet van op de hoogte ben omdat ik een hersentumor heb gehad, trouwens als men over technische zaken begint ben ik zo al niet mee.

Ter bijkomende info :Er zijn ze zelf die beweren dat bij een opzeg, ze hun toestellen hebben kunnen binnenleveren gewoon in een proximus shop.

Ik ontving geen mail op mijn mailadres debergh.debou@outlook.com, enkel smsjes ter herinnering.

Met dit mailadres heb ik nu een account op MyProximus, kunnen jullie me helpen?

tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Beste,

Onder Opvolging > Bestellingen vond ik een barcode die kan gebruikt worden als ik de e-mail niet meer heb. Kan ik deze barcode gebruiken ook al is de status ondertussen ‘voltooid’ (bestelling is afgesloten staat er vanboven)?

Ik zou in de  3 weken tijd dat ik wachtte op de mail, ondertussen al te laat zijn stond er in een sms. Dit vind ik een slechte service!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Debergh Debou  Ik heb je alsnog het label gemaild. Groetjes Luc

Reageer