Bijvoorbeeld serie "True detective", Canvas wo 13.9, 23.10 u. Ik vind het heel belangrijk en nuttig te weten waar en wanneer die serie geproduceerd werd, welke jaargang, hoeveel afleveringen er hierin zijn èn welke aflevering het is in die reeks.
Ik moet naar de Humo app gaan of bij wie Telenet TV gids heeft, om dat dat te vernemen.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om bij Proximus TV gids ook aan te geven:
bvb "True detective" (USA, 2014; seizoen 1, aflevering 1 van 😎.
Kort bv ook voor vrij 15.9 : op Eèn: "Midsummer Murders", 2017, GBR, seizoen 19, aflev. 5 van 6; Toch handig en vooral nuttig om te weten!
En voor Films, bvb "Soleil trompeur" op Canvas zat. 16.9 : Russisch-Frans oorlogsdrama, 1994 !!! Waarom kan dat niet?
Zo simpel maar met een grote toegevoegde waarde!!! Ik vind dit niet zomaar een kleinigheid.
Het zou voor Proximus in zijn geheel een echte toegevoegde waarde zijn!!!
Ik zeg dit als een trouwe, totale Proximus gebruiker.
Hopelijk wordt er binnenkort werk van gemaakt.
Beste groeten.
Guy.
Zou inderdaad een enorme meerwaarde geven en iedereen in de mogelijkheid stellen om een serie op een goede en ordentelijke wijze te volgen.
DOEN Proximus zou ik zeggen en dan krijgt ge een kus van de juffrouw en een bank vooruit !!!!!
Ik heb je opmerking doorgegeven naar de ingenieurs van ons tv platform, zodat ze hier rekening mee kunnen houden bij de verdere ontwikkeling van de tv menu's.
Het seizoen en de aflevering kan je trouwens wel al zien, dit staat in de afbeelding van de opname, alleen het totaal aantal episodes van het seizoen staat er niet bij.
Groeten,
Kim
Dan toch enkel op jouw TV denk ik.
Keek net naar de afbeelding van "Downton Abbey" en "Loved Ones" van deze namiddag....niks van seizoen en/of aflevering te zien hoor. Enkel uitzenduren en titel.
Kan me trouwens niet herinneren dit ooit al gezien te hebben
Groetjes
Rony
Ik werkte mijn decoder voor de opnames nog eens bij (Stekker uit en in), en ...opnames die ik miste staan er nu wel bij:
Datum en uur van opname staan bij de opnamen, maar goed, stel je voor dat dat ook niet het geval zou zijn...
Conclusie: niets van jaargang of nr van aflevering te zien en waarom moet voor bijwerkingen zelf mijn stekker uit halen en weer insteken???
Mogelijk zijn er weer nieuwe decoders voorhanden??? Laat het 'ons' dan weten aub.
Kim, laat het niet aanslepen bij de ingenieurs van het TV platform!!!
Laat ze echt empathie tonen naar de klant!
Groeten, Guy.
Ronny, ik zie dat jij het zelfde type decoder hebt als ik met dezelfde softwareversie als ik heb, jij zou dus ook episodes moeten zien.
Dit is een foto van mijn beeld, ik heb getest met Downton Abbey omdat je dit als voorbeeld gaf, zoals je kan zien staat in de foto (vlak boven vandaag) S5-E4.
Dit is een schermafbeelding van een OPGENOMEN aflevering.
Wat we bedoelen is dat de gegevens ook zichtbaar zijn in de details van het menuscherm ALVORENS het op te nemen.
Dus op het gewone menu.
Als het kan bij een opgenomen aflevering moet het toch een fluitje van een cent zijn om het ook te laten zien bij het detailscherm van het menu.
Daar is jammer genoeg NIKS daarvan te merken.
Groetjes
Rony
Denk nu eens na!
Het gaat voor mij niet om de opnames maar gewoon over de programma gegevens in de TV gids!
En ja, daarna ook bij de opnames.
Daar vind ik nu tekstuele informatie met namen...al eens jaartal....dat is al prima.
Nu: zo moeilijk en technisch kan dat toch niet zijn om er: bvb " 2017, GB seizoen 19, 6/10 " bij te zetten.
of voor film: "1994, Russisch-Frans drama".
Mensen met oude decoders bij Telenet of bij Humo lezen dat toch ook gewoon bij die tekstuele gegevens!!!
Wachten op nieuwe software...? Gewoon bij schrijven moet er gebeuren!
Als men enkel technisch blijft denken zal er in de nieuwe software ook niet veel veranderen, vrees ik.
Voorstel: alle IT mensen, neem eerst eens de plaats in van een gewone (in dit geval TV kijkend) persoon die info zoekt op begrijpelijke manier; en werkt dat dan technisch uit.
Bedankt voor jullie begrip.
Beste groeten.
Guy
Denk niet dat je van de slimste moet zijn om te weten dat als je het kunt op scherm B je het ook, zonder de minste moeite, moet kunnen op scherm A......maar ja......de slimste zijn bij Proximus dikwijls ver te zoeken he...lolll
Wou dit maar ff kwijt
Beste groeten aan alle mensen van goede wil!
Guy.
"Inderdaad, we voegen in een volgende software de seizoens en episodenummer toe.[/b]
Andere info gaan we niet toe voegen. Uit testen bleek dit minder relevant voor het merendeel van onze klanten.
We willen ook vermijden dat we het scherm overladen met al te veel info."
Daar staat op de foto van de serie episode inderdaad S1-E3... EN zo zie je dat bij Proximus TV app op mijn smartphone.
Kim, hier ook al actief, toonde er al een voorbeeld van.
HEBBEN JULLIE DE KLANTEN DAAR ECHT OVER ONDERVRAAGD?,,,IK TWIJFEL DAAR ERG AAN.
EEN MEERDERHEID IS VAAK "ZWIJGEND" ! EEN MINDERHEID ZIJN DE MENSEN DIE HET ECHT WILLEN !!!
Die software info is totaal onvolledig en klant onvriendelijk!
En trouwens, als je niet het totaal aantal afleveringen er bij noteert hebben de mensen onvolledige info.
RobrechtB de info die je kreeg getuigt van een negatieve houding (van het TV platform?)
1. we gaan (onvolledige) info toevoegen (later...we zullen zien)
2. andere info voegen we niet bij.
3. We gaan scherm niet overladen...
Wie is WE ???
RobrechtB dring nog eens aan om positief te reageren; in de zin van: we gaan ons best doen om echte info voor de klant te brengen; want bij de concurrentie kan dat WEL zonder het scherm te overladen.
"GB, 2017 S8 E2/3". IS DAT NU ZO VEEL???
Ik zou die persoon die je die info leverde wel eens willen spreken! Leg hem of haar dat maar eens voor.
Excuus dat ik wat geïrriteerd reageer maar ik denk dat ik iets goed wil doorgevoerd zien voor
JA een "zwijgende meerderheid" en sprekende "minderheid". Ook voor Proximus zelf!
Beste groeten.
Guy.
Aanleiding is de nieuwe reeks op npo3 "Before we die" .
Ik had het kunnen denken: bij Proximus tv gids GEEN INFORMATIE BESCHIKBAAR.
Ik za even helpen GOED OPLETTEN Hé!!!
LEER DAAR NU EENs VAN AUB !!!!!!
Bron: Humo.
Huur eventueel hun software....
BEFORE WE DIE
NPO3
zaterdag 6 januari | 20:25 - 21:30
Zweeds-Duits-Noorse misdaadserie (2017)
(2017, DEU, NOR, SWE, 65 min)
HD
Hanna Svensson is een politieagente met een hoog moreel besef en sterke principes. Twee jaar geleden stuurde ze haar eigen zoon Christian naar de cel voor het verkopen van drugs. Hij is net vrijgelaten, maar tot haar grote spijt wil hij niks meer met haar te maken hebben. Wanneer haar collega en minnaar Sven verdwijnt, blijkt dat hij een geheim onderzoek aan het voeren was naar een ernstige zaak die het criminele milieu op z'n kop kan zetten. Hanna heeft maar één kans om dat te verhinderen: de infiltrant 'Inez'.
Credits
Marie Richardson (Hanna)
Adam Pålsson (Christian)
Magnus Krepper (Björn)
Seizoen 1, aflevering 1 van 10
Niet moeilijk hé!
Beste groeten.
Ontbrekende technische ESSENTIELE gegevens voor films en series.
Ik vraag dat nu al enkele keren per jaar…
Bij film: uitleg en acteurs...ok
Heel belangrijk, LAND VAN PRODUCTIE EN JAARTAL !!!!! ontbreekt steeds!!!
Een voorbeeld: GB, 2018
Bij series: Uitleg en acteurs ok; tegenwoordig vaak ook ok Seizoen en aflevering (wel vreemd: S09-E6)
Waarom ontbreekt: Productieland en jaartal en vooral het totaal aantal afleveringen van dat seizoen?
Ik geef een simpel voorbeeld:( B, 2019, SO9-E6/10). Of duidelijker! : (B, 2019 serie 9 afl. 6/10)
Dat is toch niet zo moeilijk. Ik weet, jullie kopen dat ergens bij iemand die software en dergelijke maakt.
Maar laat dat dan toch optimaliseren of koop het elders, zoals Humo, Telenet en VRT Nu dat doen.
Maar DOE IETS DAARAAN AUB !!!!
Uw TV gids en heel Proximus is daar bij gebaat !!!!
Groet,
Guy
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.