Mijn v6 decoder is momenteel rechtstreeks aangesloten op mijn bbox v3. Omdat ik mijn tv ook wil verbinden via de kabel heb ik een switch gekocht die ik wil tussen de bbox en decoder hangen.
Maar dit werkt niet. Zodra ik alles aansluit werkt het voor enkele momenten maar als ik de decoder na bijvoorbeeld een uur terug aanzet blijft het laadscherm laden.
Schema:
bbox -utp-> switch -utp-> v6 decoder -utp-> tv
Bladzijde 1 / 1
Ondersteunt je switch igmp snooping?
anders kun je mss je TV connectie laten maken met de bbox via wifi dan heb je geen switch nodig!
Mijn switch ondersteund geen IGMP snooping. Ik las wel al dat eentje kopen die het wel ondersteund (bijvoorbeeld GS105Ev2) het probleem niet altijd oplost. Is dat nog steeds het geval?
Als ik rechtstreeks verbind met bbox werkt alles wel correct.
Mijn modem staat iets te ver van de tv om draadloos te verbinden, hij verliest vaak de connectie.
Voor de GS105E weet ik dat die werkt, deze ondersteunt IGMP snooping (is out-of-the-box enabled).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.