Skip to main content
Vraag

studio 100 go pass


Beste , 

 

Al enige tijd hebben wij studio 100 go pass .

hiermee hadden we geen problemen .

echter wil ik deze nu gebruiken op onze extra laptop voor de kinderen en kan ik niet inloggen op de 

studio 100 go website . ik krijg de melding dat ik geen geldig abonnement heb hiervoor .

Hoe komt dit ?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 33996 reacties
  • 2 november 2019

TUI: maandag pas komen de mensen van Proximus hier langs om je verder te helpen


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 5 november 2019

@Meteora 

we kijken het voor je na

groeten

tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 5 november 2019

@Meteora 

De studio 100 Go pass werd gemaakt voor gebruik op mobile of tablet, dus niet op een laptop.

Excuses.

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 november 2019

Beste , 

 

Is er een mogelijkheid om dit te veranderen ?

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 november 2019

@Meteora Dit zijn zaken dat op een hoger niveau worden beslist tussen Studio 100 en Proximus. Via deze weg kunnen wij hier niets aan veranderen. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 november 2019

Ah ok . Lol 

So be it .

 

Bedankt voor de info