Beantwoord

Studio 100 GO pass

  • 25 January 2018
  • 35 reacties
  • 1597 Bekeken

Bij ons hebben ze gisteren proximus komen activeren en aansluiten. We hebben het pack: all kids erbij genomen. Optv kunnen we dit allemaal zien maar mijn zoon heeft de app: studio 100 GO gedownload op zijn ipad maar daar zijneel veel filmpjes zn spelletjes enzo met een slotje op en als je daar op klikt, komt er: helaas hier hebt u de studio 100 GO pass voor nodig maar we hebben die al. Hoe kan hij toch op de ipad alle filmpjes enzo deblokkeren?
icon

Beste antwoord door SamuelD 29 January 2018, 18:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

35 reacties

TUI: pas maandag neemt hier iemand van proximus zelf de draad terug op.

Reputatie 6
Badge +3

U zou ook de helpdesk van Studio 100 kunnen contacteren zij maken immers de app, Proximus heeft gewoon een samenwerking met hen: https://studio100.com/be/nl/algemeen/faq/ik-heb-nog-een-andere-vraag-of-opmerking

Reputatie 7
Badge +4

@Jurgendc Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je dit zowel op wifi als via mobile date (3G/4G)?

Hallo,

Kan iemand me helpen met volgende. We hebben sinds enkele dagen de Studio 100 go Pass aangeschaft.

We melden aan via de gsm in de app. Dit lukt. Echter enige tijd later, we openen de app opnieuw, dan zijn de extra filmpjes opnieuw versleuteld.

Dis is zo op al onze apparaten met de app. De app opnieuw verwijderen en terug aanmelden geeft hetzelfde probleem. Aanmelden lukt maar na het afsluiten moeten de kinderen telkens terug laten aanmelden door ons.

Kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt

Yves Bols

Reputatie 7
Badge +3

@Kato en Yves @sabineb 

de toestellen waar de de app op gebruikt. Zijn dat allemaal IOS toestellen of Android toestellen?

 

Geert

Beste Geert

 

Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen

Reputatie 7
Badge +3

Beste Geert

 

Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen


Kan je even deze gegevens ingevuld doorsturen in een privé bericht, dan stuur ik dit door naar de IT diensty

 

Telefoonnummer klant: 
 Account e-mail (MyProximus login email): 
 Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie): 
 Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
 Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
 Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
 Tijd waarop het probleem optrad:

 

Alvast bedankt,

 

Geert

Dag Geert

En hoe stuur ik een prive bericht

op zijn naam klikken > GeertC

Reputatie 7
Badge +3

@Kato en Yves 

Ik heb dit doorgestuurd naar IT , we houden jullie op de hoogte.

 

Geert