Skip to main content
Beantwoord

Studio 100 GO pass


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 29 februari 2020

TUI: pas maandag neemt hier iemand van proximus zelf de draad terug op.


Forum|alt.badge.img+3

U zou ook de helpdesk van Studio 100 kunnen contacteren zij maken immers de app, Proximus heeft gewoon een samenwerking met hen: https://studio100.com/be/nl/algemeen/faq/ik-heb-nog-een-andere-vraag-of-opmerking


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 2 maart 2020

@Jurgendc Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je dit zowel op wifi als via mobile date (3G/4G)?


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 maart 2020

Hallo,

Kan iemand me helpen met volgende. We hebben sinds enkele dagen de Studio 100 go Pass aangeschaft.

We melden aan via de gsm in de app. Dit lukt. Echter enige tijd later, we openen de app opnieuw, dan zijn de extra filmpjes opnieuw versleuteld.

Dis is zo op al onze apparaten met de app. De app opnieuw verwijderen en terug aanmelden geeft hetzelfde probleem. Aanmelden lukt maar na het afsluiten moeten de kinderen telkens terug laten aanmelden door ons.

Kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt

Yves Bols


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 23 maart 2020

@Kato en Yves @sabineb 

de toestellen waar de de app op gebruikt. Zijn dat allemaal IOS toestellen of Android toestellen?

 

Geert


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 maart 2020

Beste Geert

 

Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 23 maart 2020
Kato en Yves schreef:

Beste Geert

 

Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen


Kan je even deze gegevens ingevuld doorsturen in een privé bericht, dan stuur ik dit door naar de IT diensty

 

Telefoonnummer klant: 
 Account e-mail (MyProximus login email): 
 Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie): 
 Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
 Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
 Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
 Tijd waarop het probleem optrad:

 

Alvast bedankt,

 

Geert


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 maart 2020

Dag Geert

En hoe stuur ik een prive bericht


Martin
  • 32667 reacties
  • 23 maart 2020

op zijn naam klikken > GeertC


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 25 maart 2020

@Kato en Yves 

Ik heb dit doorgestuurd naar IT , we houden jullie op de hoogte.

 

Geert