sedert enkele dagen werkt app van studio 100 niet meer . krijg melding geen geldig abonnement . al 3 uur aan de tel gehangen met proximus maar geen oplossing . ze sturen me dan door door de site van studio 100 maar ook daar blijft het stil .alles al geprobeert niets lukt .
beste,
kan je je gegevens invullen in je forum profiel?
heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Beste .
Ja alles verwijderd gereset van proximus opnieuw geïnstalleerd .geen oplossing .
Al vele mensen bij proximus hebben probleem bekeken . nog altijd niet opgelost !!!!! Blijkbaar weet niemand juist wat de oorzaak is .
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.