Skip to main content

sedert enkele dagen werkt app van studio 100 niet meer . krijg melding geen geldig abonnement . al 3 uur aan de tel gehangen met proximus maar geen oplossing . ze sturen me dan door door de site van studio 100 maar ook daar blijft het stil .alles al geprobeert niets lukt .  

Ter info: maandag komen de Proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen.


@voordekids 

beste,

kan je je gegevens invullen in je forum profiel?

heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Beste . 

Ja alles verwijderd gereset van proximus opnieuw geïnstalleerd .geen oplossing . 


@voordekids 

graag al je gegevens in je profiel invullen?

groetjes

Tina


@voordekids Ik geef het door aan de technische dienst voor verder nazicht.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Al vele mensen bij proximus hebben probleem bekeken . nog altijd niet opgelost !!!!! Blijkbaar weet niemand juist wat de oorzaak is .


Reageer