sedert enkele dagen werkt app van studio 100 niet meer . krijg melding geen geldig abonnement . al 3 uur aan de tel gehangen met proximus maar geen oplossing . ze sturen me dan door door de site van studio 100 maar ook daar blijft het stil .alles al geprobeert niets lukt .
Ter info: maandag komen de Proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen.
beste,
kan je je gegevens invullen in je forum profiel?
heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Beste .
Ja alles verwijderd gereset van proximus opnieuw geïnstalleerd .geen oplossing .
graag al je gegevens in je profiel invullen?
groetjes
Tina
Al vele mensen bij proximus hebben probleem bekeken . nog altijd niet opgelost !!!!! Blijkbaar weet niemand juist wat de oorzaak is .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.