Skip to main content
Vraag

Studio 100 app op meerdere devices


Beste,

Ik heb in het Tuttimus abo de all kids waardoor ik dan kan inloggen op de studio 100 app voor extra content. Is het mogelijk verbonden de blijven op meerdere devices?
Er moet telkens ingelogd worden als ons kleintje eerst op mijn gsm op de app en dan bv op de tablet.
Binnenkort is het 2e kindje ook groot genoeg maar gaan ze nooit te samen ingelogd kunnen zijn?

groet,
Lester
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Martin
  • 34059 reacties
  • 25 januari 2019
TUI: op de proximus site staat er het volgende vermeld:
Maximum 4 computers kunnen zich op hetzelfde moment en met hetzelfde account verbinding maken met studio100
zie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_app/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/hoe-studio-100-go-gebruiken-web-tv-of-app.html

NB: op deze pagina gaat ook een chatvenster open na enige tijd, waar je met bijkomende vragen ook terecht kunt

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 januari 2019
Mja telkens ik op mijn gsm inlog op de app word de app op de tablet uitgelogd.

Martin
  • 34059 reacties
  • 25 januari 2019
ofwel hier een reactie van het proximus team afwachten om u verder te helpen
ofwel via chat, op de pagina via bovenstaande link die ik gepost heb, eens de vraag stellen.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 31 januari 2019
Heb je nog steeds problemen om de app op meerdere toestellen gelijktijdig te gebruiken?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 januari 2019
Nog steeds problemen.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 31 januari 2019
Om na te gaan waar het probleem zich situeert heb ik wat meer info nodig, kan je mij de volgende info bezorgen:
Merk en model van toestel dat je gebruikt (tablet en gsm) ?
Tijdstip en datum wanneer het probleem zich voordoet ?
Als je in omgekeerde volgorde werkt dus inlogd op tablet wanneer je reeds op gsm bent ingelogd heb je dan het zelfde fenomeen?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 februari 2019
Gisteren is het voor gevallen rond 1430. We hebben een huawei p10, iphone se en tablet huawei t3.
Lijkt soms dat die studio 100 account nt gelinkt is met de Proximus account, zelfde email wordt gebruikt

Gr
L

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 2 februari 2019
Lesteir, zekerheidshalve: je bent in totaal toch op niet meer dan vier toestellen aangemeld, juist?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 februari 2019
Zal net 4 zijn als k de decoder erbij tel

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 2 februari 2019
Staat de app misschien nog geïnstalleerd/aangemeld op een ouder toestel?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 februari 2019
Neen we hebben de devices al langer dan we het all kids abo hebben

  • 0 reacties
  • 2 februari 2019
Ik vraag het even bij Studio100 zelf na wat het probleem zou kunnen zijn. Van zodra er meer info is, zal dat hier met je gedeeld worden.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 maart 2019
WenzelR schreef:
Ik vraag het even bij Studio100 zelf na wat het probleem zou kunnen zijn. Van zodra er meer info is, zal dat hier met je gedeeld worden.


Hoi, heb je hier al meer info over verkregen?

  • 0 reacties
  • 1 maart 2019
Ik heb met aandrang bij Studio100 om een update hierover gevraagd. Tot op heden is er jammer genoeg nog niet meer informatie over.