Vraag

Streamz op decoder

  • 17 February 2021
  • 10 reacties
  • 6160 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb dus reeds de android decoder met Netflix en Disney.
Nu was mijn vraag: kan ik hier ook Streamz op kijken? ik vindt de app niet terug.
hoe kan ik die eventueel installeren?

Mvg,

Kris


10 reacties

niet alle app’s zijn beschikbaar 

niet alle app’s zijn beschikbaar 

dan wel spijtig dat Proximus zelf reeds in september zei dat Streamz op de Android decoder zou staan
5 goede redenen om 'Streamz' in huis te halen (proximus.be)

 

@krisheyvaert : Streamz is op mijn Android V7 beschikbaar via : Apps: Categorieën voor apps (onderaan pagina): Entertainment: ok : Streamz o.a. : installeren.

Ik heb het nu zelf wel niet geïnstalleerd. 

uiteraard als die voorkomt in de app lijst dan zou die ook installeerbaar moeten zijn, ik ging er vanuit dat er in de app store gezocht werd door @krisheyvaert

uiteraard als die voorkomt in de app lijst dan zou die ook installeerbaar moeten zijn, ik ging er vanuit dat er in de app store gezocht werd door @krisheyvaert

ik vond hem niet in de app store.
na reboot decoder wel… vreemd genoeg, belangrijkste is dat het werkt

:thumbsup_tone2: Dat is het belangrijkste inderdaad en voor alle decoders geldt dat eigenlijk als je denkt dat er iets niet werkt of in orde is altijd best eens rebooten of zelf resetten kan eventueel een oplossing geven, soms zelfs door eerst de modem te rebooten /resetten en dan nog eventueel de decoder achteraf, al lost het niet altijd iets op het kan ook geen kwaad :slight_smile:

Reputatie 4
Badge +2

Staat inderdaad in Google Play 

 

 

ja maar als je gewoon naar google play gaat zoeken naar een bepaalde app, bv via je iPad dan wil dit nog niet zeggen dat dit ook draait op je V7 decoder

Reputatie 4
Badge +2

Play store op v7decoder

ik ben zelf nog niet zeker of ze ook allemaal draaien dan op de v7, maar dat zal iedereen vlug te weten komen indien men probeert :slight_smile:

Reageer