Vraag

streamen pickx

  • 26 March 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Wanneer ik naar tv wil kijken via pickx op smartphone krijg ik bijgaande melding. 

Hoe los ik dit op aub

 


2 reacties

Staat je locatie op?

werkt dit niet via het draadloos netwerk en ook niet via het mobiel netwerk?
Werkt het dan ook nog niet via http://pickx.be 

PS: 

Indien dit nog niet gebeurd is noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in zodat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Forumprofiel is reeds in orde. 

Locatie staat aan volgens mij.

Nog wat veranderingen geprobeerd maar werkt nog niet. 

Reageer