Beantwoord

Storingen

  • 28 January 2021
  • 31 reacties
  • 501 Bekeken

Hallo.

Na een tweetal weken afwachting en hopend op beterschap komen we tot de conclusie dat we helaas zullen moeten leren leven met tweemaal per dag alles uit de stekker te halen en en of te ressetten. Nieuwe modum.Drie nieuwe wifi boosters verder…

 NOG STEEDS STORINGEN. 

Jammer dat we geen filmpje kunnen plaatsen van de storing op de tv momenteel. 😡😡😡

icon

Beste antwoord door HadewychT 1 February 2021, 12:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

@Alex_015   mss toch best laten verder onderzoeken door een prox forummedewerker als die hier terug langskomt, want langs verschillende wegen werken, werkt niet altijd beter, enfin ieder zijn mening natuurlijk.

Hallo.

De technieker is niet langsgekomen en een nieuwe afspraak maken zal geen zin meer hebben denk ik .

Gezien de problemen blijven ( Drie maanden)aanhouden en we van het kastje naar de muur worden gezonden zal het beter zijn dat we zelf voor  een oplossing zorgen.

Als we geen internet hebben en ik kan jou niet bereiken dan denk ik dat ik dit toch wel via een ander kanaal mag melden of niet ???

En ja ik doe nu wat ik niet laten kan .

Misschien zijn we gewoon te lang bij proximus  gebleven want elke dag storingen blijkt geen probleem van mij alleen te zijn blijkbaar. Zie fbgroep Ontevreden klanten Proximus. 

Mocht ik van jou zijn zou ik toch opletten met de uitspraken die je doet .Je weet immers nooit wie aan de andere kant van de lijn zit .

Zal hier afronden maar wil jullie toch nog bedanken voor de moeite. 

Mvg.luc

Misschien nog even dit. Toen we hier bouwden en kwamen wonen hadden we veel problemen met proximus. 

We zijn altijd trouw gebleven en hebben er altijd in geloofd dat het ging opgelost worden.

Toen is er een speciale eenheid ( interventie ) hier een hele dag bezig geweest.

Zelfs tot in de kast hier aan de straat.enz........

Ik heb nog altijd hun tel.nr.

Alles was daarna beter tot zeer goed tot enkele maanden geleden.

Toen kwam een technieker met een nieuwe modem.SUPER.ook de oude wifi booster werdt vervangen.SUPER.

Hij plaatste nog twee wifiboosters en nam de adapter plc.mee van 100€ gekocht op jullie aanraden. 

Nu blijkt op het einde dat het niks uit gehaald heeft alleen hebben we nu een huur van twee wifiboosters en zijn we een adapter.plc. kwijt.

Je zal dan wel begrijpen dat we ons nu een beetje bestolen en bedrogen vinden gezien er niks veranderd is.

Mvg.luc Desoete. 

Zal niet meer nodig zijn denk ik .

Toch bedankt. 

Ik weet niet wat je juist bedoelt, “zal niet meer nodig zijn denk ik“