Vraag

Storing tv en/of internet regio Landegem, Nevele, Deinze?

  • 17 May 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal,

Ik wil eens vragen of er nog kijkers zijn die regelmatig last hebben dat tv en of internet wegvalt, al sinds deze middag al 5x ineens geen tv meer en alles terug mogen opstarten, dit al zo sedert maandag, weet iemand of er een storing zou zijn op het netwerk in de regio Landegem/Deinze/Nevele?

ProxiTim


3 reacties

@ProxiTim 

Ter info: Nu komt er niemand meer langs van PX en pas overmorgen komen ze terug langs.

Maar je kunt wel altijd bellen tot 22u naar de helpdesk 080022800 als je dat wenst.

Normaal als er in je regio problemen zijn kan dit mogelijks ook gemeld worden als je belt naar 080022800 na dat je uw lijnnummer ingevoerd hebt, indien niet kan je verder door de keuze menu aan een operator de vraag stellen of je probleem voorleggen.

Reputatie 1
Badge

Reeds gebeld en laten weten dat het al sedert dinsdag was dat ik problemen ondervind met tv kijken, iemand die mij niet kon vertellen dat er storingen waren in mijn buurt, maar ik heb wel sterk mijn vermoedens, vanwege 4 à 5 keer wegvallen van de tv per dag, ik heb al iedere dag 4 tot 5 keer de decoder en de modem moeten herstarten, dat kan toch niet de bedoeling zijn, ik heb ook laten weten aan de telefoon dat als ik nog 1x uren lang zonder tv kom te zitten ik een andere provider zal kiezen, en vanwaar de melding om energie te besparen start je decoder iets trager op, met dank aan de groenen zeker, het is al niet al te rap en dan nog een paar minuten bij om op te starten bij een herstart, dat kan niet, ik laat al weten hier aan proximus om geld te besparen zal ik ook later mijn factuur betalen! 

PS. Nog 1 lange storing en het is zo ver!

ProxiTim

@ProxiTim Als er iemand van PX zelf hier de draad opneemt vandaag, kunnen zij ook een lijnmeting doen om vast te stellen of er onderbrekingen zijn bvb,  en kunnen ze daaruit ook beslissen of er een technieker moet gestuurd worden.

NB: normaal komen de PX moderatoren niet langs op het forum op zon- en feestdagen dus veronderstel ik toch dat ze vandaag gaan passeren. 

Edit: ik merk net op dat er al inderdaad iemand van PX gereageerd heeft ( @Joel M ) daarstraks op het forum.

Reeds gebeld en laten weten dat het al sedert dinsdag was dat ik problemen ondervind met tv kijken, iemand die mij niet kon vertellen dat er storingen waren in mijn buurt, maar ik heb wel sterk mijn vermoedens, vanwege 4 à 5 keer wegvallen van de tv per dag, ik heb al iedere dag 4 tot 5 keer de decoder en de modem moeten herstarten, dat kan toch niet de bedoeling zijn, ik heb ook laten weten aan de telefoon dat als ik nog 1x uren lang zonder tv kom te zitten ik een andere provider zal kiezen, en vanwaar de melding om energie te besparen start je decoder iets trager op, met dank aan de groenen zeker, het is al niet al te rap en dan nog een paar minuten bij om op te starten bij een herstart, dat kan niet, ik laat al weten hier aan proximus om geld te besparen zal ik ook later mijn factuur betalen! 

PS. Nog 1 lange storing en het is zo ver!

ProxiTim

 

Reageer