Sommige zenders zijn verdwenen na nog maar een week aangesloten te zijn met fiber? Weet iemand hoe dat komt?
Op mijn gsm zitten ze wel nog bij Proximus pickx, maar dan moet ik streamen om op tv te kunnen kijken.
Sommige zenders zijn verdwenen na nog maar een week aangesloten te zijn met fiber? Weet iemand hoe dat komt?
Op mijn gsm zitten ze wel nog bij Proximus pickx, maar dan moet ik streamen om op tv te kunnen kijken.
Heb je zenders van plaats (nummer) gewisseld?
Mogelijk zijn ze nu terug naar het originele nummer gezet na de aansluiting op fiber en zie je dit pas?
Ik heb nog niets veranderd eigenlijk.
Heb je het misschien over de regionale zender en keek je naar een bepaalde zender ?
Regionale zenders worden sinds kort enkel regionaal aangeboden, is dus afhankelijk van je locatie dus welke zender dat je kan bekijken.
Ik mis vooral play crime, dus da's niet regionaal, toch?
Neen die is niet regionaal. Mis je nog andere zenders?
Hopelijk is het een tijdelijk probleem met de server of zo.
edit: net gekeken, PlayCrime is beschikbaar op kanaal 62
Ik heb nog niets veranderd eigenlijk.
heb je al eens door de programmagids gescrold of je ze toch nergens anders tegenkomt?
Pickx-zenderlijst op decoder/TV Box, app, web | Proximus
Nieuwe zender: Play Crime? | Proximus Forum
Zou me verwonderen dat fiber een andere zenderlijst heeft,
Trouwens, als je de zenderlijsten googlet heb je wel de keuze tussen de landsdelen (en Epic) maar fiber staat er niet tussen.
We zullen zien wat
Uiteindelijk moet de zendervolgorde dan wel deze zijn zoals op de zenderlijst aangegeven uiteraard.
NB: “ik heb nog niets veranderd uiteindelijk” daar weet ik ook niet zeker of er bedoeld werd voor of na het overschakelen naar fiber.
Hallo. Ik heb fiber sinds vorige week en daar heb ik bijna een jaar op moeten wachten!
Intussen had ik eerst Scarlet, maar omdat ze stopten met glasvezel moest ik intussen iets anders verzinnen. Dan heb ik maar een Tadaam-box genomen. Maar ben zó blij nu ik eindelijk Proximus tv heb! Alleen spijtig van die zender.
In de app kan ik wel kijken, maar met mijn tv-box nimeer.
En al mijn geplande opnames worden niet meer opgenomen trouwens. En afleveringen kan ik niet meer bekijken, ik knop "kijken" staat er niet meer, alleen nog maar op "opname verwijderen".
Dat lijkt med geen serverprobleem.
Zet om te beginnen je decoder eens 20 sec. zonder stroom om te zien of dat alles oplost.
Dat lijkt med geen serverprobleem.
Zet om te beginnen je decoder eens 20 sec. zonder stroom om te zien of dat alles oplost.
Ok, zal ik nog eens doen dan.
Dat zal ook iets te maken hebben met het TV lijnnummer door overschakeling naar fiber.Best de reactie van PX Moderator afwachten
als ze morgen hier terug de draad opnemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.