Vraag

serverfout + vaak volledig reset decoder

  • 12 December 2022
  • 29 reacties
  • 648 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

De laatste dagen krijgen we af en toe deze melding: serverfout  - deze media is momenteel niet beschikbaar .

 

 

Dat is voor programma's in de cloud opgenomen.

Soms al deels bekeken en wanneer verder kijken, dan ook niet beschikbaar.

 

Nu 5 minuten later is alles weer in orde.

 

Betreft het een algemeen probleem danwel eerder bij mij alleen.?

 

2e probleem:

De laatste weken ook al decoder V5 meerdere keren moeten totaal reset geven: omdat die niet meer wilde opstarten. 

 

Tijd voor een nieuwe decoder??

 

 


29 reacties

Ik heb de decoder vorige week donderdag geïnstalleerd met tot nu een positief resultaat.

Nu moet ik nog de modem vervangen. Mijn Smart Wi-Fi is geactiveerd. Moet ik voor alle 12 toestellen aangesloten op mijn Wi-Fi netwerk de SSID en wachtwoord van de nieuwe modem overal invoeren of bestaat er iets om dit sneller te laten verlopen?

 

Ik krijg ook steeds het bericht dat ik op LucM mijn paswoord moet wijzigen.

Het lukt niet om een nieuw wachtwoord in te voeren.

Via de link, die ik van jullie ontvang via mail kom ik steeds op een ongeldige token en moet ik opnieuw een nieuw wachtwoord aanvragen.

Kan dit worden opgelost?

Reputatie 5
Badge +2

@LucM Voor het opnieuw verbinden met de wifi kan je hier terug vinden hoe je dit sneller kunt voor android toestellen. Voor sommige toestellen kan het spijtig genoeg niet anders dan ze met wachtwoord opnieuw te verbinden aan de wifi.

Nu ook de modem geïnstalleerd. Oude modem en V6 decoder via BPost teruggestuurd. Nu afwachten of alle problemen zijn opgelost.

Bedankt voor de hulp tot nu.

Reputatie 5
Badge +2

@LucM Laat maar iets weten als het nog niet volledig in orde zou zijn.

Reageer