Beste,
Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?
Beste antwoord door Vanessa13
Bekijk origineelBeste,
Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?
Beste antwoord door Vanessa13
Bekijk origineelok bedankt ik hoop het ook deze keer
Na 3 afleveringen te zien is opnieuw alles weg tot 06/05 , ik begin hier echt ambetant van te worden hoor, wat is het probleem hier ? Ik wil een oplossing voor deze opnames en indien jullie die niet hebben zet je maar elke dag opnieuw alles terug want ik ga geen serie die ik al jaren volg opgeven omdat jullie 20-30 afleveringen kwijt spelen...
Vanessa
Na 3 afleveringen te zien is opnieuw alles weg tot 06/05 , ik begin hier echt ambetant van te worden hoor, wat is het probleem hier ? Ik wil een oplossing voor deze opnames en indien jullie die niet hebben zet je maar elke dag opnieuw alles terug want ik ga geen serie die ik al jaren volg opgeven omdat jullie 20-30 afleveringen kwijt spelen...
Vanessa
hi onze tv team zien aan het nakijken wat er precies misgaat en gaande is
onze excuses voor het ongemak
hallo,
ja uw collega zou dit gisteren ook al doorgegeven hebben maar ik heb daar nog niets van gehoord vandaar mijn vraag om de afleveringen nog eens terug te zetten zodat ik ondertussen nog een paar kan zien tot jullie hopelijk snel een permanente oplossing hebben…
mvg
vanessa
Dit heb ik al paar keer gedaan maar 99 staat er niet bij wel 5-10-20 of alle dus heb alle aangeduid en bevestigd reeds meerdere malen maar dit verspringt blijkbaar telkens weer en verklaart niet waarom dit ervoor geen probleem gaf want stonden er meer op dan 20 en dus ook niet waarom nu alles weg is tot 6 mei want dat zijn zeker geen 20 afleveringen?
als je nu voor opnames de optie “alle” ingesteld hebt, is er dan een beperking op het aantal opnames dat je voor 60 dagen kunt opslaan op de cloud ?
Ja ze staan er momenteel terug op ! Bedankt 👍🏼
Beste,
gisteren stonden de opnames er terug op en heb ik er nog een paar gezien en vandaag is het erger en is alles weg tot 02/05 ??
kunnen jullie dit aub recht zetten .
mvg
Vanessa
Ondertussen heb ik dan de serie opname maar stopgezet want voor dit programma is dat blijkbaar een drama terwijl het voor andere gewoon werkt.
dit zijn de instellingen van reeds opgenomen afleveringen:
Dit zijn de algemene opties:
En bovenstaande heb ik reeds meerdere malen nagekeken.
hallo,
ik heb hierboven gepost dat gisteren de opnames terug waren en er enkele kon bekijken maar nu is alles weg tot 02/05 dus nog erger, kan iemand dit nakijken aub ?
mvg
vanessa
wat moet er nu gebeuren ? Alles staat zoals jullie zeggen dus ik weet niet wat ik nog moet doen ?
ik mis nog volgende dagen:
06-10 april= 5 afl.
13-17 april=5 afl.
20-24 april= 5 afl.
27-30 april en 1 mei = 5 afl.
dus 20 afleveringen
ok ik hoop dat dit snel is want kan de afleveringen van mei nog niet zien zolang ik die van april niet gezien heb..
Mijn collega heeft de afleveringen terug geplaatst voor lange termijn. Kan je eens testen of alles nu blijft staan ?
er moet iets anders mis zijn hé , nu is alles weer weg en ook 2 mei dus er verdwijnt dan nog is elke keer een extra aflevering??
tot een week geleden was er geen enkel probleem en nu blijft alles verdwijne
En nu is alles weg zelfs de opname die vandaag gepland stond is niet aan het opnemen, begin hier wel wat lastig van te worden want begrijp niet waar dit ineens vandaan komt en ik kan geen serie meer volgen als ik minstens 20 afleveringen niet gezien heb….
Momenteel staan ze erop hoewel er heel veel vertraging op de beelden zit en hij daardoor soms ineens naar het einde verspringt en ik terug moet proberen…
kan ik zonder problemen de afleveringen die ik gezien heb wissen zonder dat er dan weer andere verdwijnen ?
Ik durf niet teveel doen zodat niet alles weer weg is momenteel is het beeld weer even ok dus ga afwachten, beda
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.