Beantwoord

Serie opnames kwijt


Beste,

Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?

icon

Beste antwoord door Vanessa13 12 May 2020, 11:37

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Na 3 afleveringen te zien is opnieuw alles weg tot 06/05 , ik begin hier echt ambetant van te worden hoor, wat is het probleem hier ? Ik wil een oplossing voor deze opnames en indien jullie die niet hebben zet je maar elke dag opnieuw alles terug want ik ga geen serie die ik al jaren volg opgeven omdat jullie 20-30 afleveringen kwijt spelen... 

Vanessa


hi onze tv team zien aan het nakijken wat er precies misgaat en gaande is
onze excuses voor het ongemak

@jonathandr 

hallo,

ja uw collega zou dit gisteren ook al doorgegeven hebben maar ik heb daar nog niets van gehoord vandaar mijn vraag om de afleveringen nog eens terug te zetten zodat ik ondertussen nog een paar kan zien tot jullie hopelijk snel een permanente oplossing hebben…

mvg

vanessa 

Reputatie 7
Badge +4

 @Vanessa13  Blijkbaar staan de instelling van je serie opname niet correct , het staat ingesteld om 20 opnames te bewaren , als je alles wilt bewaren dien je dit aan te passen naar 99.

@SamuelD 

Dit heb ik al paar keer gedaan maar 99 staat er niet bij wel 5-10-20 of alle dus heb alle aangeduid en bevestigd reeds meerdere malen maar dit verspringt blijkbaar telkens weer en verklaart niet waarom dit ervoor geen probleem gaf want stonden er meer op dan 20 en dus ook niet waarom nu alles weg is tot 6 mei want dat zijn zeker geen 20 afleveringen? 

@SamuelD ❓ Een bedenking:

als je nu voor opnames de optie “alle” ingesteld hebt, is er dan een beperking op het aantal opnames dat je voor 60 dagen kunt opslaan op de cloud ?

Ondertussen heb ik dan de serie opname maar stopgezet want voor dit programma is dat blijkbaar een drama terwijl het voor andere gewoon werkt.

dit zijn de instellingen van reeds opgenomen afleveringen:

Dit zijn de algemene opties:

En bovenstaande heb ik reeds meerdere malen nagekeken.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin de beperking van 60 dagen blijft natuurlijk , ook als je alle opnamen aanduid.

@SamuelD 

wat moet er nu gebeuren ? Alles staat zoals jullie zeggen dus ik weet niet wat ik nog moet doen ? 

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13 Van welke exacte datums mis je de afleveringen nog ? 

@SamuelD 

ik mis nog volgende dagen:

06-10 april= 5 afl.

13-17 april=5 afl.

20-24 april= 5 afl.

27-30 april en 1 mei = 5 afl.

dus 20 afleveringen 

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13 Ik vraag het nogmaals na bij de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik hier iets weten.

@SamuelD 

ok ik hoop dat dit snel is want kan de afleveringen van mei nog niet zien zolang ik die van april niet gezien heb..

Reputatie 7
Badge +4

Mijn collega heeft de afleveringen terug geplaatst voor lange termijn. Kan je eens testen of alles nu blijft staan ? 

Reageer