Beantwoord

Serie opnames kwijt



Toon eerste bericht

38 reacties

@SamuelD 

er moet iets anders mis zijn hé , nu is alles weer weg en ook 2 mei dus er verdwijnt dan nog is elke keer een extra aflevering??

tot een week geleden was er geen enkel probleem en nu blijft alles verdwijne

@SamuelD 

ok bedankt ik hoop het ook deze keer

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13 Ik heb nogeens aangepast, hopelijk staan nu alle opnames terug! 

@SamuelD 

hallo,

ik heb hierboven gepost dat gisteren de opnames terug waren en er enkele kon bekijken maar nu is alles weg tot 02/05 dus nog erger, kan iemand dit nakijken aub ?

mvg

vanessa

@Vanessa13  Bij deze zouden de opnames terug geplaatst moeten zijn.

Ja ze staan er momenteel terug op ! Bedankt 👍🏼

Beste,

gisteren stonden de opnames er terug op en heb ik er nog een paar gezien en vandaag is het erger en is alles weg tot 02/05 ??

kunnen jullie dit aub recht zetten .

mvg

Vanessa 

@Vanessa13  Bij deze zouden de opnames terug geplaatst moeten zijn.

Ja ze staan er momenteel terug op ! Bedankt 👍🏼

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13  Bij deze zouden de opnames terug geplaatst moeten zijn.

Beste,

Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?

 

Op welke zender is dit uitgezonden ?  is Days of our lives de volledige naam van de serie ? Ik vind niet direct iets terug hierop. 

Het is in het Nederlands: De dingen des levens op eclips tv 

Reputatie 7
Badge +4

Beste,

Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?

 

Op welke zender is dit uitgezonden ?  is Days of our lives de volledige naam van de serie ? Ik vind niet direct iets terug hierop. 

Okido, dan zal iemand van prox zelf je verder moeten helpen om die terug te zetten .

Toch bedankt voor de tip 👍🏼

Okido, dan zal iemand van prox zelf je verder moeten helpen om die terug te zetten .

Heb ik als eerste geprobeerd maar niets 😏

probeer eens door je decoder even spanningsloos te zetten 

Reageer