Wie bepaalt er welke zenders in TV replay worden opgenomen ?
Waarom de ene zender dan wel en dan niet in TV replay.
Op deze manier is het lastig om programma’s te veolgen.
Wie bepaalt er welke zenders in TV replay worden opgenomen ?
Waarom de ene zender dan wel en dan niet in TV replay.
Op deze manier is het lastig om programma’s te veolgen.
Zal een storing zijn, Vlaamse zenders vallen in het onderdeel van terugkijk tv actief, of moet zijn dat Proximus dit onlangs heeft veranderd, daar kan alleen Proximus een antwoord op geven.
Ik hoop dat dit een duidelijk antwoord is.
Ik hoop dat dit een duidelijk antwoord is.
Ter bijkomende info: bij mij lukt dit niet voor Play 4, 5 maar wel voor 6 en 7
Deze uitleg houdt weinig steek nu plotseling is de tv replay terug mogelijk op de zenders waar die
2 dagen onbeschikbaar was. Dat moet toch een andere oorzaak hebben.
We betalen een flinke prijs voor een abonnement en moeten bovenop een hele boel reclame
slikken dan mogen we toch wel een goede service verwachten.
Wie bepaalt er welke zenders in TV replay worden opgenomen ?
Waarom de ene zender dan wel en dan niet in TV replay.
Op deze manier is het lastig om programma’s te veolgen.
Wie bepaalt er welke zenders in TV replay worden opgenomen ?
Waarom de ene zender dan wel en dan niet in TV replay.
Op deze manier is het lastig om programma’s te veolgen.
Wie bepaalt er welke zenders in TV replay worden opgenomen ?
Waarom de ene zender dan wel en dan niet in TV replay.
Op deze manier is het lastig om programma’s te veolgen.
Nu kan ik zelfs niet meer terugkijken op Play 4, 5, 6 en 7 .
zie je het tv replay icoontje niet staan?
Het icoontje van replay was inderdaad niet aanwezig bij verschillende zenders waarbij
TV replay normaal aanwezig is. Ook de achterliggende melding dat de zender niet in
TV replay beschikbaar was verscheen op het scherm. Ik kan moeilijk aannemen dat
zenders voor enkele dagen hun uitzending uit TV replay willen verwijderen.
Ondertussen is de toestand al enkele dagen in orde.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.