Skip to main content
Beantwoord

ProximusTV app login lukt niet

  • 20 januari 2018
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Beste Proximus team,

wanneer ik probeer in te loggen op de ProximusTV app (met beheerder login), kom ik telkens terug op het inlogscherm.
Indien ik probeer via www.proximustv.be krijg ik volgende melding 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.'.

In MyProximus account staat duidelijk
'Proximus TV applicatie Gxx xx xx xx
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen'

Kunnen jullie kijken of er een probleem is met mijn profiel?

Vriendelijke groeten,

Peter

Beste antwoord door SamuelD

Peter,

Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het is nu in orde!

Groeten,

Samuel
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2018
Peter,

Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het is nu in orde!

Groeten,

Samuel