Beste Proximus team,
wanneer ik probeer in te loggen op de ProximusTV app (met beheerder login), kom ik telkens terug op het inlogscherm.
Indien ik probeer via www.proximustv.be krijg ik volgende melding 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.'.
In MyProximus account staat duidelijk
'Proximus TV applicatie Gxx xx xx xx
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen'
Kunnen jullie kijken of er een probleem is met mijn profiel?
Vriendelijke groeten,
Peter
Beantwoord
ProximusTV app login lukt niet
Beste antwoord door SamuelD
Peter,
Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het is nu in orde!
Groeten,
Samuel
Bekijk origineelIk heb een aanpassing gedaan op je profiel, het is nu in orde!
Groeten,
Samuel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.