Beantwoord

Proximus TV via browser op laptop werkt niet


Reputatie 1
Met mijn eigen account kan ik Proximus TV niet gebruiken. Proximus TV staat nochtans tussen mijn producten op MyProximus, een test met een andere account werkt ook, ... .

Ik kan me aanmelden op de website en zie o.a. de tv-gids maar kan geen enkel programma bekijken.

Help!
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 21 May 2019, 11:13

Bekijk origineel

28 reacties

ook niet met een andere browser …..
Als dit ook niet lukt wacht je best tot morgen als de Proximus medewerkers hier weer langskomen om één en ander te checken ivm met je instellingen.
Reputatie 1
Nope. Technisch werkt alles, zij het met de account van bijvoorbeeld mijn ouders. Als ik mijn aanmeldgegevens gebruik, kan ik gewoonweg nergens op 'play' klikken om daadwerkelijk te kijken naar desbetreffend programma. Ik vermoed dat er iets niet 'goed' staat in mijn account.
Reputatie 7
Badge +4
Nico, kan je dit nu even proberen aub?
Grtjs,
Charlotte
Reputatie 1
Hallo C.

Bedankt voor de tussenkomst. Works like a charm 😉

Probleem met mijn My Proximus. Op mijn gsm en tablet, geen probleem met de My Proximus app maar inloggen via de browser op mijn pc werkt niet. Ik log mij in en krijg een wit scherm met in het midden “de pagina wordt geladen” en daaronder een draaiende schroef...Ik heb het geprobeerd met Firefox, chrome, edge en zelfs met de browser Brave, allemaal geven ze hetzelfde wit blad met “de pagina wordt geladen”. De cookies weg gedaan, noppes. Nieuwe paswoorden aangemaakt, uitgelogd en ingelogd, zonder succes. Enig idee wat hier het probleem is? Alvast bedankt voor de medewerking en de info.

Groetjes. Jean Gielen

Al geprobeerd als browser open staat door een een browser pagina te openen als volgt

Met toets combinatie

CTRL SHIFT N

en daar proberen

CTRL SHIFT N werkt niet in firefox blijkbaar

probeer dan CTRL SHIFT P

Ongelooflijk maar waar, in een privevenster werkt het wel….Hoe komt dat?

dit wil zeggen dat cookies/history/cache van je browser niet meer voor problemen kunnen zorgen. 

anders moet cookies/history/cache zelf eens wissen in je browser.

In firefox alle cookies, cache en history verwijderd, zonder resultaat, in het privevenster werkt het dan weer wel… Enig idee?

bij een privévenster worden de browsegeschiedenis, tijdelijke internetbestanden, formuliergegevens, cookies en gebruikersnamen of wachtwoorden niet bewaard in de browser

Maar het heeft altijd gewerkt, naar My Proximus gaan, in een normaal venster van de browser tot een week of zo geleden...In het forum lees ik dat er vroeger ook zo een problemen geweest zijn, van dezelfde aard...Als ik inlog kom ik op zo een wit scherm zoals hieronder. Dus ben ik ingelogd maar is er iets dat het laden van de pagina tegenhoud. Wat kan dat zijn...

 

inderdaad bij mij werkt het ook nog, dus zal eens iemand van proximus zelf moeten kijken morgen of er bepaalde zaken niet in orde staan voor uw profiel.

Ok hartelijk dank Martin. Benieuwd wat die ervan gaan zeggen….Groetjes. Jean

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje Zijn de problemen ondertussen verholpen? Groetjes,Joel

Beste Joel, het probleem is er nog altijd. Een wit scherm met daarop “de pagina wordt geladen” zoals de foto hierboven meegestuurd… Grtjs Jean

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje Ik heb een dossier 46876847 overgemaakt aan de dienst van MyProximus.Zij gaan het nakijken en dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Bedankt Joel

Dag Joel, ik heb nog niets gehoord van My Proxumus, enig idee….

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje Ik heb gezien dat het dossier 46876847 door het systeem nog aan niemand is toegewezen.Onze excuses hiervoor.Ik heb het dossier 46876847  nu aangepast naar hoge prioriteit zodat het eerder aan iemand toegekend kan worden.Groetjes,Joel

beste Joel, ik heb nog altijd geen nieuws van “My Proximus”. en het werkt nog altijd niet...Groetjes Jean

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje 

sorry, we zoeken een collega om dit te bekijken.

Er is vertraging in dossiersbehandeling.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje 

onze It collega’s vragen ons of je de url kan doorsturen die je gebruikt bij het inloggen ? 

groeten

Tina

Voor het inloggen op mijn webmail ga ik naar : https://www.proximus.be/ypa/

Ik kom dan op een wit scherm met in het midden een draaiende schroef en dat blijft zo. Dit is het probleem met Firefox. Ik heb nu hetzelfde gedaan met de browser Chrome en daar heb ik geen probleem  met het inloggen maar als ik met Chrome naar My Proximus ga via: https://www.proximus.be/YPA/ypa/ dan heb ik weer hetzelfde probleem, wit scherm met een draaien schroef. Toch een raar geval vind ik...Alvast bedankt voor de medewerking.

Reageer