Ik kan me aanmelden op de website en zie o.a. de tv-gids maar kan geen enkel programma bekijken.
Help!
Als dit ook niet lukt wacht je best tot morgen als de Proximus medewerkers hier weer langskomen om één en ander te checken ivm met je instellingen.
Grtjs,
Charlotte
Bedankt voor de tussenkomst. Works like a charm 😉
Probleem met mijn My Proximus. Op mijn gsm en tablet, geen probleem met de My Proximus app maar inloggen via de browser op mijn pc werkt niet. Ik log mij in en krijg een wit scherm met in het midden “de pagina wordt geladen” en daaronder een draaiende schroef...Ik heb het geprobeerd met Firefox, chrome, edge en zelfs met de browser Brave, allemaal geven ze hetzelfde wit blad met “de pagina wordt geladen”. De cookies weg gedaan, noppes. Nieuwe paswoorden aangemaakt, uitgelogd en ingelogd, zonder succes. Enig idee wat hier het probleem is? Alvast bedankt voor de medewerking en de info.
Groetjes. Jean Gielen
Al geprobeerd als browser open staat door een een browser pagina te openen als volgt
Met toets combinatie
CTRL SHIFT N
en daar proberen
CTRL SHIFT N werkt niet in firefox blijkbaar
probeer dan CTRL SHIFT P
Ongelooflijk maar waar, in een privevenster werkt het wel….Hoe komt dat?
dit wil zeggen dat cookies/history/cache van je browser niet meer voor problemen kunnen zorgen.
anders moet cookies/history/cache zelf eens wissen in je browser.
In firefox alle cookies, cache en history verwijderd, zonder resultaat, in het privevenster werkt het dan weer wel… Enig idee?
bij een privévenster worden de browsegeschiedenis, tijdelijke internetbestanden, formuliergegevens, cookies en gebruikersnamen of wachtwoorden niet bewaard in de browser
Maar het heeft altijd gewerkt, naar My Proximus gaan, in een normaal venster van de browser tot een week of zo geleden...In het forum lees ik dat er vroeger ook zo een problemen geweest zijn, van dezelfde aard...Als ik inlog kom ik op zo een wit scherm zoals hieronder. Dus ben ik ingelogd maar is er iets dat het laden van de pagina tegenhoud. Wat kan dat zijn...
inderdaad bij mij werkt het ook nog, dus zal eens iemand van proximus zelf moeten kijken morgen of er bepaalde zaken niet in orde staan voor uw profiel.
Ok hartelijk dank Martin. Benieuwd wat die ervan gaan zeggen….Groetjes. Jean
Beste Joel, het probleem is er nog altijd. Een wit scherm met daarop “de pagina wordt geladen” zoals de foto hierboven meegestuurd… Grtjs Jean
Bedankt Joel
Dag Joel, ik heb nog niets gehoord van My Proxumus, enig idee….
beste Joel, ik heb nog altijd geen nieuws van “My Proximus”. en het werkt nog altijd niet...Groetjes Jean
sorry, we zoeken een collega om dit te bekijken.
Er is vertraging in dossiersbehandeling.
groeten
Tina
onze It collega’s vragen ons of je de url kan doorsturen die je gebruikt bij het inloggen ?
groeten
Tina
Voor het inloggen op mijn webmail ga ik naar : https://www.proximus.be/ypa/
Ik kom dan op een wit scherm met in het midden een draaiende schroef en dat blijft zo. Dit is het probleem met Firefox. Ik heb nu hetzelfde gedaan met de browser Chrome en daar heb ik geen probleem met het inloggen maar als ik met Chrome naar My Proximus ga via: https://www.proximus.be/YPA/ypa/ dan heb ik weer hetzelfde probleem, wit scherm met een draaien schroef. Toch een raar geval vind ik...Alvast bedankt voor de medewerking.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.