Beantwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden

  • 11 April 2018
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt.
icon

Beste antwoord door Wim VL 11 April 2018, 21:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Barbara, kan je nog eens controleren? MVG, Wim
Bedankt Wim, nu werkt het.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Hier het zelfde probleem!!!

"Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt."
Reputatie 7
Badge +4
Dag Redouane, kan je nog eens controleren? MVG, Wim
Hier ook hetzelfde probleem...

Mvg, Olevier
Reputatie 6
Badge +3
Dag Olevier, kan je mij via privé bericht je klantennummer bzorgen? Groeten, Jimmy
Reputatie 6
Badge +3
Kan je nu nog eens controleren want het zou moeten werken?

Reageer