Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden


Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt.

Beste antwoord door Wim VL

Dag Barbara, kan je nog eens controleren? MVG, Wim
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2018
Dag Barbara, kan je nog eens controleren? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 april 2018
Bedankt Wim, nu werkt het.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Graag gedaan.

Hier het zelfde probleem!!!

"Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt."

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 12 april 2018
Dag Redouane, kan je nog eens controleren? MVG, Wim

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 april 2018
Hier ook hetzelfde probleem...

Mvg, Olevier

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 23 april 2018
Dag Olevier, kan je mij via privé bericht je klantennummer bzorgen? Groeten, Jimmy

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 23 april 2018
Kan je nu nog eens controleren want het zou moeten werken?