Beantwoord

Proximus TV app foutmelding


Steeds als ik de Proximus TV app opstart en inlog via MyProximus, komt er een foutmelding ‘Oeps, er ging iets verkeerd’. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar altijd dezelfde foutmelding. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Kan iemand mij helpen?

Met Vriendelijke Groet,
Tom
icon

Beste antwoord door KimB 31 August 2018, 14:05

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ellinor,

je mag me via deze link: [color=#0066cc"]https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679[/color] je my proximus account doorsturen, dan kijk ik het profiel eens na.

Groeten Geert
Ik krijg ook telkens de foutmelding als ik een opname wil bekijken.. kan dit opgelost worden? Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Janne, op welk toestel krijg je de foutmelding? Via de website of via de app?
Dag Charlotte,

Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.
Dag Janne, op welk toestel krijg je de foutmelding? Via de website of via de app?


Dag Charlotte,

Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.
Reputatie 7
Badge +4
Janne, kan je mij via een privé bericht even doorgeven met welke opnames je problemen ondervind?

Reageer