Steeds als ik de Proximus TV app opstart en inlog via MyProximus, komt er een foutmelding ‘Oeps, er ging iets verkeerd’. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar altijd dezelfde foutmelding. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Kan iemand mij helpen?
Met Vriendelijke Groet,
Tom
Bladzijde 2 / 2
Hallo Ellinor,
je mag me via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je my proximus account doorsturen, dan kijk ik het profiel eens na.
Groeten Geert
je mag me via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je my proximus account doorsturen, dan kijk ik het profiel eens na.
Groeten Geert
Ik krijg ook telkens de foutmelding als ik een opname wil bekijken.. kan dit opgelost worden? Dankjewel!
Dag Janne, op welk toestel krijg je de foutmelding? Via de website of via de app?
Dag Charlotte,
Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.
Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.
Dag Charlotte,
Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.
Janne, kan je mij via een privé bericht even doorgeven met welke opnames je problemen ondervind?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.