Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app foutmelding

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

31 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 10 september 2018
Hallo Ellinor,

je mag me via deze link: [color=#0066cc"]https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679[/color] je my proximus account doorsturen, dan kijk ik het profiel eens na.

Groeten Geert

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 11 mei 2019
Ik krijg ook telkens de foutmelding als ik een opname wil bekijken.. kan dit opgelost worden? Dankjewel!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 13 mei 2019
Dag Janne, op welk toestel krijg je de foutmelding? Via de website of via de app?

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 mei 2019
Dag Charlotte,

Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 mei 2019
Charlotte.D schreef:
Dag Janne, op welk toestel krijg je de foutmelding? Via de website of via de app?

Dag Charlotte,

Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 13 mei 2019
Janne, kan je mij via een privé bericht even doorgeven met welke opnames je problemen ondervind?