Beantwoord

Proximus tv app blijft laden

  • 10 August 2018
  • 16 reacties
  • 688 Bekeken

Hoi, bij het opstarten van de proximus tv app op mijn ios tablet via wifi blijft het laadicoontje op het beginscherm draaien en er gebeurt helemaal niets,zelfs na lange tijd wachten.... Ik heb de app al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar zonder succes? Wat kan ik doen om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door jonathandr 10 August 2018, 21:07

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi
kan je ons via prive je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximuslogin
dan kijken we dit voor je na



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Hoi Jonathan, ik heb men tablet intussen eens heropgestart en nu werkt het. Toch bedankt...?

De pickx app op mijn tablet blijft laden. Heb hel al weggehaald en terug geïnstalleerd maar tevergeefs nochtans heeft de app een 2tal weken wel gewerkt …

 

 

werkt het wel goed met de webversie > http://proximuspickx.be 

anders eens proberen door de app cache leeg te maken > klik hier

mss is het na een OS software update dat het nu niet meer goed werkt.

best voor de proximus medewerkers vermelden (tegen dat ze hier maandag terug langskomen) met wat voor een Operating systeem je werkt en de versie.

Tv programma’s Werken. terug niet meer moet om de 2 dagen terug downloaden

wordt hier inderdaad de laatste tijd meer gemeld, mss best er bij vermelden voor de proximus medewerkers of het op iOS of op een android toestel

IOS tablet

 

 

@kristel Tuyaerts

PS: zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel
(terwijl je op het forum ingelogd bent) in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen voor prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even testen?

De pickx app op mijn tablet blijft ook laden. Heb het ook al paar keren weggehaald en terug geïnstalleerd maar zonder succes, ben nwe klant en app heeft nog niet gewerkt, ook niet op andere toestellen. Via webpagina (internet) lukt het ook niet....

zal voor morgen zijn al prox hier terug langskomt

Ik heb hetzelfde probleem.

Heb ook dit probleem sinds enkele weken op mijn iPhone … kan er mij iemand helpen

je hebt iOS15 veronderstel ik, want daar zijn inderdaad problemen mee

IOS15 inderdaad recent…

 

@peter vanweehaeghe Update eens naar iOS15.1 want nu werkt het bij mij wel met deze versie.

Reageer