kan je ons via prive je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximuslogin
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
De pickx app op mijn tablet blijft laden. Heb hel al weggehaald en terug geïnstalleerd maar tevergeefs nochtans heeft de app een 2tal weken wel gewerkt …
werkt het wel goed met de webversie > http://proximuspickx.be
anders eens proberen door de app cache leeg te maken > klik hier
mss is het na een OS software update dat het nu niet meer goed werkt.
best voor de proximus medewerkers vermelden (tegen dat ze hier maandag terug langskomen) met wat voor een Operating systeem je werkt en de versie.
Tv programma’s Werken. terug niet meer moet om de 2 dagen terug downloaden
wordt hier inderdaad de laatste tijd meer gemeld, mss best er bij vermelden voor de proximus medewerkers of het op iOS of op een android toestel
IOS tablet
PS: zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel
(terwijl je op het forum ingelogd bent) in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen voor prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
Kan je dit nu even testen?
De pickx app op mijn tablet blijft ook laden. Heb het ook al paar keren weggehaald en terug geïnstalleerd maar zonder succes, ben nwe klant en app heeft nog niet gewerkt, ook niet op andere toestellen. Via webpagina (internet) lukt het ook niet....
zal voor morgen zijn al prox hier terug langskomt
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb ook dit probleem sinds enkele weken op mijn iPhone … kan er mij iemand helpen
je hebt iOS15 veronderstel ik, want daar zijn inderdaad problemen mee
IOS15 inderdaad recent…
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.