Skip to main content
Vraag

proximus pickx niet gekoppeld


Ik ben ingelogd als beheerder en toch zegt hij bij de proximus pickx app dat het account niet gekoppeld is. Aangezien dit een veel voorkomend probleem blijkt graag dan ook snel en adequaat een oplossing voorzien aub.

Dank bij voorbaat. 

Caroline Melis

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 34052 reacties
  • 7 juli 2020

Zal inderdaad voor morgen zijn als de Prox medewerkers hier de draad terug opnemen.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 8 juli 2020
meliscaroline schreef:

Ik ben ingelogd als beheerder en toch zegt hij bij de proximus pickx app dat het account niet gekoppeld is. Aangezien dit een veel voorkomend probleem blijkt graag dan ook snel en adequaat een oplossing voorzien aub.

Dank bij voorbaat. 

Caroline Melis


hi, dit zou nu voor je moeten werken

mvg


Beste,

 

Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem maar dit werd reeds opgelost maar sinds kort zegt de app weer dat mijn account niet gekoppeld is. Is hier een manier voor om dit terug te koppelen aan men proximus account?

 

Mvg,Peter


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 9 juli 2020
Peter ciucas schreef:

Beste,

 

Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem maar dit werd reeds opgelost maar sinds kort zegt de app weer dat mijn account niet gekoppeld is. Is hier een manier voor om dit terug te koppelen aan men proximus account?

 

Mvg,Peter

hi peter, kan je dit nogmaals proberen ?


Beste,

 

Nog steeds hetzelfde probleem.

 

Mvg,