Zal inderdaad voor morgen zijn als de Prox medewerkers hier de draad terug opnemen.
Ik ben ingelogd als beheerder en toch zegt hij bij de proximus pickx app dat het account niet gekoppeld is. Aangezien dit een veel voorkomend probleem blijkt graag dan ook snel en adequaat een oplossing voorzien aub.
Dank bij voorbaat.
Caroline Melis
hi, dit zou nu voor je moeten werken
mvg
Beste,
Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem maar dit werd reeds opgelost maar sinds kort zegt de app weer dat mijn account niet gekoppeld is. Is hier een manier voor om dit terug te koppelen aan men proximus account?
Mvg,Peter
Beste,
Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem maar dit werd reeds opgelost maar sinds kort zegt de app weer dat mijn account niet gekoppeld is. Is hier een manier voor om dit terug te koppelen aan men proximus account?
Mvg,Peter
hi peter, kan je dit nogmaals proberen ?
Beste,
Nog steeds hetzelfde probleem.
Mvg,