Skip to main content
Beantwoord

proximus pickx app op ipad


  • Apprentice
  • 2 reacties

Sinds gisterenavond geeft de Proximus pickx app op onze iPad aan 'stream niet beschikbaar, probeer opnieuw.

 

Ik heb de iPad reeds volledig afgesloten en opnieuw opgestart. De app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. De locatie staat ingesteld op Brussel. De Proximus pickx app staat bij mijn producten in Myproximus. Daarvoor werkte de app wel. Stappen gevolgd op hulp en die stuurde me door naar forum. Wie weet raad?

Beste antwoord door Martin

Is het pickx versie 5.5.3 die je hebt want blijkbaar is het opgetreden bij deze versie.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33996 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2021

Is het pickx versie 5.5.3 die je hebt want blijkbaar is het opgetreden bij deze versie.


Martin
  • 33996 reacties
  • 8 april 2021

@Proximus-forummedewerkers is dit probleem in onderzoek ?

foutmelding “stream not available” 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 april 2021

@Martin  ja het is die versie.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 8 april 2021

hi @Martin  @PM83 dit probleem is momenteel in onderzoek
onze excuses voor het ongemak
onze IT teams proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 8 april 2021

Heb al een week hetzelfde probleem, met dezelfde versie. Heb al van alles geprobeerd.

Dank Proximus om uw klanten niet op de hoogte te brengen...😡