Skip to main content
Beantwoord

Proximus pickx app login werkt niet


Ondertussen al de app een paar keer verwijderd, opnieuw geinstaleerd, via wifi/mobiele data proberen in te loggen en zowel op mijn toestel (ios iphone xr) als op andere toestellen proberen in te loggen, maar niets werkt.

 

Als ik probeer in te loggen, lukt het niet en komt de melding “fout bij inloggen” erop te staan.

 

Na een paar maanden wachten en enkele chat conversaties verder, nog steeds geen oplossing hiervoor.

Beste antwoord door Michael V

@4357052 en @Drrrrrrrrrrk  ​Zouden jullie volgende eens kunnen proberen: 1st de app verwijderen, erna in de instellingen van je ios device naar tv-aanbieder gaan en daar log uit drukken, daarna de app terug installeren en inloggen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

23 reacties

Martin
  • 33977 reacties
  • 2 februari 2022

Ter info: Ondertussen dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 februari 2022

Kan iemand me eindelijk helpen???

 


Martin
  • 33977 reacties
  • 13 februari 2022

Als iemand van de proximus forummedewerkers hier morgen langskomen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2146 reacties
  • 14 februari 2022

@Chlotje Kan je wel inloggen via de website? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 februari 2022

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 25 februari 2022

@Chlotje Ik heb je account even verwijderd en terug toegevoegd. Kan je eens opnieuw testen nu, eventueel ook op een andere toestel waar je de app op kan installeren. 


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 4 april 2022

Ik heb exact hetzelfde probleem, al vele weken. Heb reeds contact gehad via chat met Proximus, die me vroegen om een mail te sturen, maar het werkt nog steeds niet. Ze laten je als klant volledig en op een arrogante wijze in de kou staan. Gewoon schandalig.


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 10 april 2022

En nog steeds geen antwoord, laat staan oplossing, van Proximus


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2146 reacties
  • 13 april 2022

@4357052 Kan je ons de iOS versie van je iphone en de versie van de app bezorgen? 


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 14 april 2022

iOS 15.4.1 en Pickx App versie 254 (4.16.0)


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 30 april 2022

Hier idem, niet op iPhone noch op de iPad mogelijk om de Pickx app te openen.

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • Antwoord
  • 2 mei 2022

@4357052 en @Drrrrrrrrrrk  ​Zouden jullie volgende eens kunnen proberen: 1st de app verwijderen, erna in de instellingen van je ios device naar tv-aanbieder gaan en daar log uit drukken, daarna de app terug installeren en inloggen.


Bedankt Michael, maar nu kan ik niet meer inloggen in de app en ook niet meer via TV-aanbieder.

Via imac Firefox geen probleem.

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • 2 mei 2022

@Drrrrrrrrrrk De foutmelding die je ziet is een foutmelding van je ios device zelf. Zou je later opnieuw kunnen proberen. Je kan ook altijd je toestel eens volledig uit zetten en terug opstarten.


Maakt geen verschil uit…

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2146 reacties
  • 3 mei 2022

@Drrrrrrrrrrk kan je ons de versie van de Pickx app en de versie van iOS geven? 


Pickx: 6.1.1

iOS: 15.4.1

iPhone 13 Pro Max


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 4 mei 2022

@Drrrrrrrrrrk 

we bekijken dit verder, 

het lukt toch zeker wel om tv te kijken via www.pickx.be?

 

Geert


GeertC schreef:

@Drrrrrrrrrrk

we bekijken dit verder, 

het lukt toch zeker wel om tv te kijken via www.pickx.be?

 

Geert

ja dat wel


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 5 mei 2022

@Drrrrrrrrrrk 

Ik heb het doorgestuurd naar de experts, we wachten hun antwoord af.

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 mei 2022
Michael V schreef:

@4357052 en @Drrrrrrrrrrk  ​Zouden jullie volgende eens kunnen proberen: 1st de app verwijderen, erna in de instellingen van je ios device naar tv-aanbieder gaan en daar log uit drukken, daarna de app terug installeren en inloggen.

bij mij heeft het op deze manier geholpen


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 mei 2022

bij mij heeft het op deze manier gewerkt


Ik heb het nogmaals geprobeerd, en nu werkt het inderdaad op deze manier! Dus probleem opgelost.