Ik kan niet inloggen via de proximus pickx app. Wanneer ik mijn inloggegevens van my proximus op de pickx app invul en vervolgens op ‘verdergaan’ druk gebeurd er niets. Wat kan ik hieraan doen?
zie je proximus pickx als staan (gekoppeld) aan je myproximus account → http://myproximus.be
hoe dan ook als het niet lukt kunnen de proximus medewerkers morgen je verder helpen als ze hier langskomen.
Het staat niet bij de rubriek ‘mijn producten’ op my proximus.
morgen kunnen de prox medewerkers altijd deze koppelen aan je account
hi
dan kijk ik je account na en bring dit in orde
Zonet mijn klantennr toegevoegd.
Zonet mijn klantennr toegevoegd.
super !
het zou bij deze ook voor je moeten werken
Super, dankjewel!
Ik kan mij ook niet inloggen op de app van Proximus Pickx.
Via de computer lukt dit wel, bij de app gebeurd er niets als ik op ‘doorgaan’ klik.
Ik kan mij ook niet inloggen op de app van Proximus Pickx.
Via de computer lukt dit wel, bij de app gebeurd er niets als ik op ‘doorgaan’ klik.
heb je hiervoor al even de app geherinstaleerd ?
Ik kan mij ook niet inloggen op de app van Proximus Pickx.
Via de computer lukt dit wel, bij de app gebeurd er niets als ik op ‘doorgaan’ klik.
heb je hiervoor al even de app geherinstaleerd ?
Toch al zeker 5x..
Soms blijft hij ook gewoon heel de tijd laden, zonder dat het aanmeldscherm erop komt.
Heb je dit zowel met Wifi als 4G verbinding.
Welk besturingssysteem heb je? Androic of IOS (apple)?
Heb je de tablet of smartphone al eens herstart?
Geert
Ik heb dit inderdaad zowel met wifi als 4G.
ik werk met iOS, idem als mijn vriend en bij hem lukt het ook niet :(
Toestel ook al eens heropgestart, maar dit helpt helaas ook niet.
Bizar dat het op je PC wel werkte want je profiel stond hier niet correct. Ik heb dat voor je aangepast. Kan je het nog eens testen ?
Gelukt, bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.