Vraag

proximus pickx app

  • 11 January 2021
  • 15 reacties
  • 192 Bekeken

Beste

ik probeer meerdere keren de app van proximus pickx te installeren op me mobiel. En telekens de melding dat er een fout melding is opgetreden.. probleem wordt onderzocht. All opnieuw geinstalleerd telekens het zelfde. Eingelijk heeft de app nog nooit gewerkt op me telefoon. Kan iemand adviseren?


15 reacties

mss staat die nog niet gekoppeld aan je myproximus account, kijk eens of je die ergens vermeld ziet onder  htp://myproximus.be  

Anders kunne deprox forum medewerkers je instellingen eens bekijken of er moet bijgestuurd worden, als ze hier de draad opnemen vandaag of morgen.

Beste

helaas geen succes, als iemand kan helpen. Graag

 

morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om dit een verder na te trekken ...

Reputatie 7
Badge +4

hi @Marc Bonnie  kan je de app nu nog even proberen ?
deze zou voor je moeten werken

hi @Marc Bonnie  kan je de app nu nog even proberen ?
deze zou voor je moeten werken

hallo, kan u mij ook helpen?

Ik krijg de melding dat er een probleem is met de instellingen wanneer ik probeer in te loggen.

Pickx app staat bij mijn producten maar ik kan niet inloggen.

Reputatie 7
Badge +3

@Matthias.V 

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

@Matthias.V

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

zojuist gedaan.

@Matthias.V

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

Kan u mijn app activeren aub. mijn abonnement loopt al sedert vorige maand maar mijn app werkt nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +5

@Matthias.V Op deze klantennummer staat geen tv actief dus dan werkt de Pickx app inderdaad ook niet.

 

@Matthias.V Op deze klantennummer staat geen tv actief dus dan werkt de Pickx app inderdaad ook niet.

Dit staat nogtans op mijn factuur en in de myproximus app onder mijn producten

Reputatie 7
Badge +5

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de factuur bekeken. Deze staat op naam van een bvba en daar staat geen tv abonnement op. Ben je zeker van het klantennummer?

Het klantennummer spreekt inderdaad op bvba. Recent hebben ze bekeken om glasvezelkabel te leggen en werd ons abonnement veranderd. Sinds dien staat er pickx op de factuur en in de myproximus app onder mijn producten.

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de factuur bekeken. Deze staat op naam van een bvba en daar staat geen tv abonnement op. Ben je zeker van het klantennummer?

 

Reputatie 7
Badge +5

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de producten nagekeken die op deze klantennummer actief staan alsook de facturatie. Nergens zie ik een tv account staan met als gevolg dat het gebruik van de Pickx app niet mogelijk is.

De enige producten die zijn geinstalleerd zijn de telefoonlijnen en het internet.

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de producten nagekeken die op deze klantennummer actief staan alsook de facturatie. Nergens zie ik een tv account staan met als gevolg dat het gebruik van de Pickx app niet mogelijk is.

De enige producten die zijn geinstalleerd zijn de telefoonlijnen en het internet.

Op mijn factur staat het toch wel degelijk. Alsook in de Myproximus app.

Bij data staat:

Surf nationaal en vanuit EU …GB /5GB

Pickx app & EU ...GB /5GB. 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Matthias.V Elke klant krijgt in zijn bundel van zijn gsm nummer gratis data om gebruik te maken van Pickx maar enkel als je ook een tv abonnement hebt kan je app gebruiken.

Zonder tv abonnement kan je geen gebruik maken van Pickx. Anders zou het betekenen dat elke klant daar gratis gebruik van kan maken en niemand nog moet betalen voor tv.

Staat ook duidelijk op de factuur waar FLEX wordt uitgelegd dat tv vrij te kiezen is en er dus niet standaard in zit.

Reageer