Skip to main content

Beste, 

Ook hier werkt de pickx app niet, altijd de volgende melding " deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv account" hoe kan ik dit in orde maken? 

Als je vaste producten gekoppeld zijn in je MyProximus (www.Myproximus.be). dan zou dit normaal moeten werken .
(Je Pickx app moet gelinkt zijn aan je klantennummer waar je vaste producten op staan.)

dan werkt de webversie ook niet als dit niet in orde is → www.myproximus.be 

Maar dikwijls moet proximus een setting doen , dit zal pas voor maandag zijn als ze hier terug op het forum langskomen.


In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


hi, kan je je klantennnr van je vaste diensten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik het nodige


Bij deze is mijn klantennummer vermeld in mijn profile 👍


@Marcdorien 

Je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


Het is in orde! Bedankt!